اعتصاب خیابان های بحرین را فلج خواهد کرد

اعتصاب خیابان های بحرین را فلج خواهد کرد
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 13:08

یکی از رهبران ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه تاکید کرد «اعتصاب سربلندی» نقطه عطفی در جنبش انقلابی در بحرین خواهد بود و تردد در خیابان های این کشور را مختل خواهد کرد.

"ضیاء البحرانی" در مصاحبه با شبکه خبری العالم تاکید کرد: اگر حمایت عربستان سعودی و پوشش آمریکایی-انگلیسی نبود رژیم حاکم بحرین نمی توانست در قدرت بماند.

وی گفت: ملت بحرین تا تحقق اهداف انقلاب، به اعتراضات خود علیه این رژیم ادامه خواهد داد. 

البحرانی درباره بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق، اظهار داشت: این اقدام بعد از شکست سنگین انتخابات پارلمانی و شهرداری های رژیم حاکم بحرین و پس از موفقیت چشمگیر همه پرسی مردمی که هیات ملی مستقل به ریاست بلقیس رمضان بر آن نظارت داشت، صورت گرفت.

وی تاکید کرد: شیخ علی سلمان در چارچوب انتقام سیاسی و تشدید استفاده از ابزارهای سرکوب علیه مخالفان بازداشت شده است. 

البحرانی درباره تصمیم سلب تابعیت 50 مخالف در چارچوب فهرستی شامل 72 بحرینی، اظهار داشت: این تصمیم که در چارچوب باج خواهی سیاسی اتخاذ شده و نخبگانی از فعالان و شخصیت های رسانه ای را هدف قرار داده برای رژیم حاکم بحرین نتایج معکوس خواهد داشت. 

عضو ارشد ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه درباره اقداماتی که در چهارمین سالروز آغاز انقلاب در بحرین انجام خواهد شد، گفت: گروههای مخالف سه روز متوالی، نافرمانی مدنی گسترده ای انجام خواهند داد. این اقدام 12 فوریه با شعار «اعتصاب سربلندی» آغاز می شود.

وی تاکید کرد این اعتصاب سراسر بحرین را فراخواهد گرفت و تردد در خیابان های مختلف به ویژه منامه پایتخت بحرین را مختل خواهد کرد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها