عضو ارشد انصار الله فاش کرد؛

توطئه‌ علیه انقلاب یمن در قالب تصمیم شورای امنیت

توطئه‌ علیه انقلاب یمن در قالب تصمیم شورای امنیت
دوشنبه 27 بهمن 1393 - 20:06

یک عضو ارشد جنبش انصارالله ضمن نفی تحمیل اراده خارجی به ملت یمن تاکید کرد؛ تصمیم شورای امنیت برای عقب‌نشینی مسلحان عضو این جنبش از موسسات دولتی به ضرر این کشور است.

به گزارش پایگاه خبری العالم، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله در گفت و گو با خبرگزاری آناتولی گفت: تصمیم شورای امنیت سازمان ملل به منافع یمن لطمه می زند و بیگانگان این بار نمی توانند تصمیمات خود را به اراده ملت یمن تحمیل کنند، زیرا این ملت هوشیار و مسلح به سلاح فرهنگ قرآنی و جهادی صحیح است.

وی افزود: بیگانگان بعد از انقلاب سال 2011 که به سرنگونی علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق انجامید دخالت و طرح کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را به ما تحمیل کردند که قدرت و ثروت را میان ارکان حکومت سابق و احزاب فراکسیون دیدار مشترک (عبارت از 6 حزب اسلامی، قومیتی و چپ گرا) تقسیم و فاسدان را از پیگرد قانونی معاف می کرد.

البخیتی افزود: ما به مبارزه با فساد و از بین بردن تروریسم ادامه می دهیم و در برابر چنین تصمیماتی سر خم نمی کنیم، زیرا این تصمیم به نفع القاعده است که تلاش می کند با استفاده از خلأ موجود، بدترین جنایات را در حق ملت یمن مرتکب شود که البته این اتفاق نخواهد افتاد، زیرا ما گردن این ملت را به تیغ تکفیری ها و تروریست ها نمی سپاریم.

وی خاطرنشان کرد حمایت برخی گروههای داخلی از تصمیم شورای امنیت برای عقب نشینی اعضای انصار الله از موسسات دولتی، نشان می دهد توطئه ای در کار است اما مردم بیش از گذشته از عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب یمن حمایت خواهند کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها