جدیدترین گزارش العالم از عملیات تکریت + ویدئو

پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 - 12:33

خبرنگار شبکه العالم امروز پنجشنبه گزارش داد: عملیات نیروهای عراقی در شهر تکریت علیه افراد مسلح داعش ادامه دارد و در این عملیات صدها نفر از آن ها به هلاکت رسیده اند.

حیدر قاسم خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: عملیات نیروهای عراقی در تکریت همچنان ادامه دارد. نیروهای عراقی و مردمی دیروز حملات شدیدی به مناطق مرکز این شهر که افراد مسلح داعش مستقر هستند، انجام دادند تا جایی که خبرها از فروپاشی بسیار زیاد در صفوف افراد مسلح به علت این حملات و درگیری های طولانی با نیروهای عراقی حکایت دارد. نیروهای عراقی در این درگیری ها توانستند صدها فرد مسلح داعش را به هلاکت برسانند. در این درگیری ها همچنین شمار زیادی از افراد مسلح داعش زخمی شده اند که به علت محاصره اطراف این شهر از سوی نیروهای عراقی، داعشی ها نمی توانند آن ها را به بیمارستان منتقل کنند.

خبرنگار افزود: نیروهای عراقی از چهار محور به این شهر یورش بردند و کنترل مناطق راهبردی را در تکریت در اختیار گرفتند. در پی پیشروی نیروهای عراقی، افراد مسلح یا پنهان می شوند یا اینکه به سوی مرکز این شهر می روند که هدف حملات شدید هواپیماهای عراقی قرار دارد.

خبرنگار العالم با اشاره به عملیات منحصر به فرد نیروهای عراقی و هدف قرار گرفتن برخی از تک تیراندازان گروههای مسلح، تاکید کرد: یگان های مهندسی بمب هایی را که در همه جای تکریت کار گذاشته شده است، خنثی می کنند.

وی در پایان گزارش خود به استقبال گسترده ساکنان مناطق آزاد شده از نیروهای عراقی اشاره کرد و گفت: چند منطقه در داخل تکریت آزاد شده و به گفته مقامات نظامی، اوضاع طبق برنامه پیش می رود به طوری که نیروهای عراقی طرحی راهبردی تدوین کرده اند و دراطراف این شهر واحدهای نظامی و نیروهای مختلف مستقر هستند و برای ورود از محورهای دیگر آماده می شوند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها