دوربین های حرارتی پیشرفته داعش گواه چیست؟

دوربین های حرارتی پیشرفته داعش گواه چیست؟
پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 - 14:27

کمیته امنیتی در شورای استانداری دیاله از کشف و ضبط دوربین های حرارتی پیشرفته در نزد گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین عراق خبر داد

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "صادق الحسينی" رئیس کمیته امنیتی در شورای استانداری دیاله گفت: نیروهای امنیتی مشترک با حمایت نیروهای مردمی یک سری دوربین های حرارتی پیشرفته را در اطراف منطقه العلم در استان صلاح الدین کشف کردند که گروه داعش از آن برای رصد کردن تحرکات نیروهای امنیتی و مردمی در فاصله های دور استفاده می کنند.

الحسينی درگفت وگو با شبکه السومریه نیوز افزود: تکنولوژی های جدید در دست گروه تروریستی داعش نشان دهنده حمایت های گسترده خارجی ها از این گروه برای ادامه حملات و اقدامات خشونت بار و کشتار مردم بیگناه درعراق است.

شمار زیادی از نیروهای پلیس و ارتش عراق در استان دیاله با حمایت نیروهای مردمی بیش از یک هفته است که برای شرکت در عملیات آزادسازی صلاح الدین از اشغال گروه تروریستی داعش به سمت این استان حرکت کرده اند.

مسئولان محلی و رسانه های عراقی پیشتر از اقدام هواپیماهای آمریکایی در پرتاب محموله های سلاح در مناطق تحت کنترل داعش خبر داده و در این زمینه تصاویری را منتشر کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها