هشدار انقلابیون درباره نسل کشی بحرینی‌ها به دست آل‌سعود

هشدار انقلابیون درباره نسل کشی بحرینی‌ها به دست آل‌سعود
يکشنبه 24 اسفند 1393 - 12:10

گروه های انقلابی بحرینی هشدار دادند، مردم این کشور در معرض نسل کشی به دست اشغالگران آل سعود و نیروهای آل خلیفه قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه های انقلابی بحرینی در بیانیه ای به مناسبت چهارمین سالروز لشکرکشی نظامیان سعودی به بحرین، تأکید کردند که ملت بحرین در معرض سرکوب و شکنجه و نسل کشی قرار گرفته است.

در این بیانیه آمده است رژیم حاکم بر بحرین سعی می کند در سایه اشغالگری آل سعود با حذف ساکنان اصلی بافت جمعیتی بحرین را تغییر دهد.

انقلابیون بحرینی تأکید کردند که با تشدید روند برنامه ریزی شده برای اعطای تابعیت سیاسی و نیز نسل کشی و جنگ بر سر دوام و بقا هویت؛ بحرین در معرض خطر جدی قرار گرفته است و مقابله با این امر و تبعات ویرانگر آن که آینده نسلهای بعدی را به خطر انداخته است مستلزم یک طرح ملی داخلی و خارجی است.
ائتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه، جریان عمل اسلامی، جنبش خلاص، جنبش آزادگان بحرینی، جنبش حق و جریان وفای اسلامی با امضای این بیانیه، بر ضرورت مقاومت و اخراج اشغالگران عربستانی موسوم به سپر جزیره و ژاندارمری اردن که به سرکوب و شکنجه و جنایت ضد ملت بحرین می پردازند، تأکید کرده و اهمیت همبستگی با زندانیان را که در معرض شکنجه و نقض حقوق بشر در داخل زندان قرار گرفته اند، متذکر شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها