شکست سنگین داعش در یکی از مناطق کرکوک + ویدیو

دوشنبه 25 اسفند 1393 - 14:42

نیروهای بسیج مردمی عراق در ادامه عملیات علیه تروریست های داعش وارد روستای البشیر واقع در جنوب کرکوک عراق شدند و ده ها تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

خبرنگار شبکه العالم از منطقه البشیر گزارش داد، اقدام نیروهای مردمی در محاصره کردن روستای البشیر و شدت حملات و حجم آتش آنها سبب شد که تروریست های داعش درخواست نیروی کمکی کنند. از سوی دیگر، نیروهای آنها در کمین و تله های نیروهای مردمی افتادند و ده ها دستگاه از خودروها و ماشین آلات آنها منهم و تک تیراندازان آنها نیز به هلاکت رسیدند.
"ابو علی الآمری" مدیر اطلاعات عملیات لشکر 16 نیروهای مردمی در این خصوص به خبرنگار شبکه العالم گفت: از بامداد امروز، گردان های سید الشهداء- محور آمرلی- با کمک و همراه ساکنان مناطق «تازه»، «بشیر»، «طوزخرماتو»، «آمرلی» و کرکوک بیش از هفت تن از تک تیرانداز های تروریست را به هلاکت رسانده اند. هچنین، در نتیجه تلاش های اطلاعاتی، نیروهای امنیتی مشترک عراق به کارگاه ساخت مواد منفجره گروه داعش دست یافتند و بر آن تسلط یافتند.
"ریاض نجم" فرمانده واحد مهندسی 16 نیروهای مردمی نیز در این خصوص به خبرنگار العالم گفت: ما وارد منازل شدیم و مشاهد کردیم که در داخل اتاق ها و محل ورودی ها و حتی داخل رختخواب ها در داخل منازل بمب گذاری شده است.
یکی از مبارزان نیروهای مردمی نیز به خبرنگار العالم گفت: پس از ضرباتی که به عناصر داعش وارد شده است، شاهد فرار جمعی و گروهی آنها هستیم.
 

پربیننده ترین خبرها