صدها خانواده بحرینی نگران فرزندان زندانی خود هستند

صدها خانواده بحرینی نگران فرزندان زندانی خود هستند
پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 - 15:02

بیش از هزار و صد خانواده بحرینی نسبت به سرنوشت فرزندان خود که در زندان مرکزی جو به سر می برند، ابراز نگرانی شدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری العالم جمعیت وفاق بحرین در پایگاه خبری خود نوشت به دلیل انتشار اخبار بسیار نگران کننده از بدرفتاری های خطرناک ماموران امنیتی با زندانیان و شکنجه های روحی و جسمی آنان، خانواده هایشان به شدت ابراز نگرانی کرده اند.
وفاق افزود: با توجه به انتشار اخبار نگران کننده و قطع شدن ارتباط زندانیان با خانواده هایشان به طور همزمان این نگرانی ها شدت گرفته است.
بر اساس گزارش های رسیده از داخل زندان جو، ماموران امنیتی در حمله به بند زندانیان سیاسی ضمن استفاده از گاز اشک آور، آنها را مورد ضرب و جرح و اهانت قرار داده و استفاده از دستشویی را برایشان ممنوع کرده و سرهایشان را تراشیده اند.
از زمان بروز این وقایع تا به امروز سرنوشت تعدادی از زندانیان که از علمای دین و اساتید و ورزشکاران هستند هنوز نامعلوم است.
خانواده زندانیان از صلیب سرخ جهانی خواستند برای نجات جان این عده فورا دخالت کند و از شورای حقوق بشر سازمان ملل و کمیساریای علای حقوق بشر نیز خواستند تا برای نجات زندانیان که در شرایط دشواری به سر می برند به سرعت اعلام مواضع کنند و با اعزام خوان مندز گزارشگر ویژه شکنجه یا یک کمیته حقیقت یاب در این موضوع دخالت نمایند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها