تظاهرات مردم بغداد علیه حمله به یمن

تظاهرات مردم بغداد علیه حمله به یمن
يکشنبه 16 فروردين 1394 - 15:59

بغداد (العالم) – شمار زیادی از مردم بغداد با برپایی تظاهرات ، به تجاوز عربستان سعودی به یمن اعتراض کرده و خواستار توقف فوری آن شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، آنان همچنین همبستگی خود را با مردم یمن که هدف توطئه غربی عربی برای در هم کوبیدن این مردم بی دفاع قرار گرفته اند، اعلام نمودند. 

گروه های مقاومت عراق نیز مخالفت شان با حمله عربستان به یمن و آمادگی خود را برای دفاع از یمن و مردم آن اعلام نمودند.

"عدنان الشحمانی" نماینده مجلس عراق به شبکه خبری "العالم"، بر حمایت و همبستگی با مردم یمن و قرار گرفتن در کنار آنان برای دفع تجاوز تاکید کرد.

"فالح الخزعلی" دیگر نماینده مجلس عراق گفت، این اقدام از سوی حکام توطئه گر عرب موضوع تازه ای نیست که در ورای منویات آمریکا و اسراییل در منطقه قرار دارند و از زمان تشکیل آن تا زمان حاضر با طرح اسراییل در منطقه مخالفت نکرده است.    

وی همچنین با بیان جمله ای از شهید "محمد باقر صدر (ره) تاکید کرد که اراده مردم قوی تر از طاغوتیان است هر قدر که طغیانگر باشند.  

"ریان سالم الکلدانی" عضو جنبش مسیحی "گردان های بامئو" هم گفت، ما مسیحیان در چارچوب بسیج مردمی و تمام گروه های مسلح وابسته به آن این پیام را می دهیم که همراه با برادران مسلمانمان علیه گروه تروریستی داعش می جنگیم.   

گروه های مقاومت در این تظاهرات با برگزاری مانور اعلام کردند تمام توطئه های موجود علیه کشورهای مقاومت را به چالش خواهند کشید. 
MKH-5-07:35 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها