واکنش انصارالله یمن به طرح آتش بس

يکشنبه 20 ارديبهشت 1394 - 17:58

یک مسئول رسانه ای جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که این جنبش همواره از برقراری آتش بس با اهداف انسانی استقبال کرده است.

"نصر الدین عامر" عضو دفتر رسانه ای جنبش انصار الله یمن در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: شورای سیاسی جنبش انصار الله با صدور بیانیه ای، از برقراری آتش بس با اهداف انسانی و پایان یافتن حملات به یمن و خاتمه محاصره دریایی و هوایی این کشور توسط سعودی ها استقبال می کند.
عامر افزود:عربستان آغاز گر جنگ و حملات علیه مردم یمن بوده و اکنون از هر تلاشی برای خاتمه بمباران و محاصره دریایی این کشور برای کمک به یمنی ها استقبال می کند.
عضو دفتر رسانه ای انصار الله خاطرنشان کرد: در حال حاضر تجاوزات عربستان همچنان ادامه دارد و حملات مذکور متوقف نشده است. 
وی تأکید کرد: ما همواره خواستار حضور تیم های امدادی و کمک های انسانی و پزشکی بوده ، اما متجاوزان با این امر مخالفت و فرودگاهها را بمباران می کنند.
نصر الدین عامر عضو دفتر رسانه ای جنبش انصار الله اضافه کرد: هرگاه فعالیت و اقدامات نهادها و برخی کشورها برای کمک رسانی به مردم یمن تشدید شد، متجاوزان اقدام به بمباران فرودگاهها و جلوگیری از رسیدن این کمک ها و تشدید محاصره این کشور کرده اند و وضعیتی ناگوار برای غیر نظامیان بوجود آورده اند.

براساس گزارش برخی منابع خبری ، رژیم سعودی تحت فشار افکار جهانی و اقدامات برخی سازمان های بین المللی با برقراری یک آتش بس پنج روزه و توقف حملات و بمباران به یمن از روز سه شنبه هفته جاری موافقت کرده است.

 

پربیننده ترین خبرها