آمادگی لشکر طلایی برای آزادسازی رمادی

آمادگی لشکر طلایی برای آزادسازی رمادی
يکشنبه 24 خرداد 1394 - 20:04

لشکر طلایی عراق وابسته به اداره مبارزه با تروریسم، از آمادگی کامل خود برای آزادسازی شهر رمادی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سومریه نیوز روز یکشنبه به نقل از "عبدالامیر الخزرجی" معاون فرمانده لشکر طلایی گزارش داد : لشکر طلایی کاملاً آماده اجرای عملیات آزادسازی شهر رمادی است .
الخزرجی گفت: اسلحه وتجهیزات جدیدی به دست نیروهای ارتشی مستقر در منطقه حصیبة در شرق شهر رمادی رسیده است، تا عملیات آزادسازی این شهر هر چه بهتر و سریعتر اجراء شود.
الخزرجی افزود: لشکر طلایی همچنان منتظر دریافت دستور مشارکت در عملیات آزادسازی شهر رمادی و همکاری با نیروهای ارتش و بسیج مردمی برای پاکسازی این شهر از لوث تروریست های داعشی است . 
" فرحان محمد " عضو شورای استان الانبار روز 4 ژوئن 2015 بر لزوم تسریع در آزادسازی شهر رمادی تأکید کرد و گفت : هیچ پیشروی توسط نیروهای ارتش به سوی مرکز رمادی هنوز مشاهده نشده است .  
وزارت دفاع عراق هم روز 30 مه اعلام کرد که نیروهای ارتش و بسیج مردمی مسیرهای فرار عوامل داعش از شهر رمادی را مسدود کرده اند .
"هادی رزیج" رئیس پلیس استان الانبار نیز اعلام کرد که بخش غربی شهر رمادی محل نفوذ و فرار مهمی برای تروریست های داعشی است که نیروهای امنیتی برای کنترل خود بر این بخش از شهر تلاش می کند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها