"ابوبلقیس البغدادی" در قلمون کشته شد + فیلم

چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 14:41

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت لبنان پیشروی های چشم گیری در بلندی های «الجراجیر» کسب کردند و شماری از تروریستها از جمله ابوبلقیس البغدادی سرکرده داعش در قلمون را از پا درآوردند.

"دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم روز چهارشنبه از سوریه گزارش داد، شمار قابل توجهی از تروریستها در جریان پیشروی ها و پیروزی های ارتش و نیروهای مقاومت در این مناطق، کشته شدند، باقیمانده ها نیز با به جا گذاشتن  سلاح ها و تجهیزات خود پا به فرار گذاشتند.
"ثابت محمد" کارشناس نظامی در گفتگو با خبرنگار شبکه العالم اظهار داشت: یگان های ارتش با همکاری نیروهای مقاومت لبنان توانستند ده ها تن از تروریست های داعش را به هلاکت برسانند و ده ها تن دیگر را نیز زخمی کنند و تجهیزات و تسلیحات آن را به غنیمت بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: مسئله حائز اهمیت و قابل توجه این است که عناصر داعش مانند دیگر گروه های تروریستی چون جبهه النصره روحیه خود را باخته اند و شهامت و اراده ای برای مبارزه با نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت لبنان ندارند.

ثابت محمد تأکید کرد: آنها از همان لحظات اول آغاز درگیری شکست خوردند و با به زمین گذاشتن تسلیحات و تجهیزات خود به طور بی هدف پا به فرار گذاشتن .
به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای مقاومت لبنان نیز توانستند تجمع های عناصر مسلح را در مناطقی مانند وادی الخلیل، وادی حمید و بلندی های عرسال هدف حمله قرار دهند که در نتیجه آن شماری از عناصر تروریست از جمله ابو بلقیس البغدادی سرکرده داعش در منطقه قلمون کشته شدند.
فروپاشی و شکست النصره در بلندهای قلمون سبب نگرانی شدید گروه تروریستی داعش شد  و در نتیجه به تقویت عناصر خود پرداخت تا شاید بتواند قواعد درگیری را در منطقه تغییر دهد.
 

پربیننده ترین خبرها