فیلم اختصاصی العالم ازداخل تونل های نظامی غزه

يکشنبه 7 تير 1394 - 14:34

غزه (العالم)- دوربین العالم رزمایش و تمرین گردان های شهدای الاقصی تیپ شهید نبیل مسعود را در تونل حفاری شده در مرز با رژیم صهیونیستی برای نخستین بار به تصویر کشید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، هدف مقاومت از تمرین ها و آموزش های مختلف از جمله در داخل تونل ها، آمادگی کامل در برابر هرگونه احتمال حمله رژیم صهیونیستی است.

تونل های ایجاد شده توسط مقاومت اسلامی فلسطین در سالهای گذشته به کابوس صهیونیست ها در مرز با غزه تبدیل شده و به دنبال نابودی تونلی، تونل دیگری ساخته شده و پس از شهادت برخی از مجاهدان شمار دیگری از آنان مسوولیت جهاد را برعهده می گیرند و همچنان شعار مقاومت را به عنوان اساسی ترین سلاح برای آزادی فلسطین فریاد می زنند.

یکی از مجاهدان فلسطینی به خبرنگار العالم گفت: امروز گردان های شهدای الاقصی و یگان های استشهادی نبیل مسعود در به کارگیری تونل های رزمی و همجومی علیه رژیم صهیونیستی به پیشرفت و موفقیت های زیادی دست یافته اند.

به گزارش خبرنگار العالم، اولین تونل توسط گردان های شهدای الاقصی به شیوه ای جدید ساخته شده و مبارزان موجود در داخل  تاکید کردند که سلاح به دست برای مبارزه با دشمن در آمادگی کامل هستند.

یکی از مجاهدان فلسطینی در این خصوص به خبرنگار العالم گفت: ما در تونلی به طول حدود سه و نیم کیلومتر هستیم که تقریبا از مرزهای غزه با دشمن عبور کرده است.

مسئولان گردان های شهدای الاقصی تیپ شهید نبیل مسعود تاکید کردند که با امکانات ساده به سطح پیشرفته ای درزمینه های مختلف و از تفنگ به ساخت موشک و تونل های رزمی رسیده اند، اما درعین حال نیازمند کمک های بیشتر تجهیزاتی در مقابل رژیم صهیونیستی هستند.

یک مجاهد دیگر فلسطینی گفت: ما همه روزه برای به دست آوردن منابع مالی تلاش می کنیم تا بتوانیم به وظیفه خود در قبال سرزمین تحت اشغال خویش عمل و آن را از اشغال رژیم صهیونیستی آزاد کنیم. از این رو، از کسانی که به مقاومت اهتمام دارند به ویژه ایران که از مدت ها پیش در کنار مقاومت ایستاده است، می خواهیم که به حمایت و پشتیبانی از ما ادامه دهند.

به گزارش العالم، مجاهدان فلسطینی هنگام سحر و افطار در داخل تونل ها و سنگرها هستند.

6/28- 11:30- TOK

پربیننده ترین خبرها