هلاکت 5 عضو النصره در عرسال لبنان

هلاکت 5 عضو النصره در عرسال لبنان
چهارشنبه 10 تير 1394 - 19:11

ارتش لبنان با به هلاکت رساندن پنج نفر از عناصر گروهک تروریستی جبهه النصره در یک کمین تلاش این گروهک برای حمله به منطقه عرسال را ناکام گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش لبنان اعلام کرد شب گذشته تلاش عناصر تروریستی "جبهه النصره" برای نفوذ به منطقه "عرسال" واقع در شرق لبنان را ناکام گذاشته است.

خبرگزاری رسمی لبنان به نقل از ارتش این کشور اعلام کرد نیروهای ارتش بعد از نیمه شب چهارشنبه با تیراندازی به سمت عناصر تروریستی جبهه النصره که با کمین در اطراف منطقه عرسال قصد نفوذ به این منطقه را داشتند پنج نفر از آنان را کشته و تعداد زیادی را زخمی کردند.

نیروهای ارتش پس از بی توجهی عناصر مسلح به هشدار توقف، به سوی آنها آتش گشود که در نتیجه شماری از عناصر گروهک النصره کشته و زخمی شدند و سایر عناصر نیز به سوی عرسال عقب نشینی کردند.

ارتش لبنان توانست پیکرهای پنج عنصر مسلح را که لباس های نظامی بر تن داشتند منتقل نماید.

این منبع افزود: "یگان های مستقر ارتش لبنان در منطقه "عرسال" مواضع خود را تقویت کرده اند و به منظور مقابله با حملات احتمالی خود را به تسلیحات مورد نیاز مجهز کرده اند. همچنین نیروهای ارتش با استفاده از سلاح های سنگین و متوسط اقدام به بخش جنوبی عرسال، حد فاصل مناطق "وادی عطا"، "الحصن" و "وادی حمید" نمودند.

در همین راستا، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان، مواضع گروهک جبهه النصره در وادی الخلیل و وادی المجر در جنوب شرق عرسال را هدف قرار دادند. اطلاعات اولیه در منطقه از کشته شدن شماری از عناصر این گروهک خبر می دهد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها