یکسره شدن نبرد عرسال در روزهای آینده

یکسره شدن نبرد عرسال در روزهای آینده
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 17:00

بیروت (العالم) – خبرنگار شبکه خبری "العالم" با اشاره به ضربات سنگین مقاومت اسلامی به مواضع گروه تروریستی "النصره" و داعش در ارتفاعات "عرسال" در آستانه اعلام پیروزی نهایی خود در این منطقه است، گفت: تا 8 – 9 روز آینده نبرد مقاومت اسلامی لبنان علیه تروریست های تکفیری یکسره خواهد شد.

بنا به گزارش خبرنگار شبکه العالم، پس از آنکه رزمندگان مقاومت اسلامی روز گذشته ثابت کردند که اراضی باقی مانده در اختیار گروهک تروریستی النصره بسیار اندک است، اکنون سخن از سیطره قریب الوقوع مقاومت و اعلام سقوط مواضع جبهه النصره در ارتفاعات عرسال است.
نبرد با داعش و النصره در مثلث میان عرسال، "رأس بعبلک" و "بقاع" ادامه دارد و رزمندگان مقاومت اسلامی ضربان سنگینی به داعش وارد کرده اند و مواضع و نیروهای این گروه تروریستی در تیررس آتش مقاومت لبنان قرار دارد. 
داعش و النصره چند ماه پیش با حمله به شرق لبنان چهار صد کیلومتر مربع از خاک این کشور را به اشغال خود درآوردند که هم اکنون این مقدار بیش از 150 کیلومتر مربع در ارتفاعات عرسال نیست که نشان می دهد رزمندگان مقاومت ضربان سنگینی به تروریست های تکفیری وارد کرده اند.  
ناظران معتقدند که عملیات مقاومت در سطوح نظامی - استراتژیک است چون داعش گمان می کرد می تواند مقاومت را با نبرد با النصره درگیر ساخته و به آن ضربه بزند اما دشمن تکفیری دریافت که نیروهای مقاومت اسلامی برای نبرد آماده هستند.   
تعدادی از تروریست های داعش با فرار از مناطق درگیری راهی عرسال شده و برخی از آنان در اردوگاه های آوارگان سوری در داخل خاک لبنان موضع گرفته اند؛ منطقه ای که ارتش لبنان در آن مستقر است و گشتی های آن فعالند و اوضاع تحت کنترل این ارتش می باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها