تخریب روستای فلسطینی برای هشتاد و ششمین بار

تخریب روستای فلسطینی برای هشتاد و ششمین بار
پنج‌شنبه 11 تير 1394 - 17:18

لودرهای صهیونیستی روستای فلسطینی "العراقیب" در منطقه "نقب" واقع در جنوب فلسطین اشغالی را برای هشتاد و ششمین بار منهدم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از "مرکز اطلاع رسانی فلسطین" به نقل از "صایح الطوری" دهدار روستای العراقیب گفت، نیروهای امنیتی مردم را بدون رعایت حرمت ماه رمضان به زور از خانه هایشان خارج کردند و سپس خانه های آنان را ویران کردند.
الطوری افزود، انهدام روستا در چارچوب طرح های صهیونیستی برای وادار ساختن فلسطینیان نقب به تخلیه اراضی خود و انتقال به روستاهای آماده شده جهت تسهیل شهرک سازی برای صهیونیستها است. 
وی ادامه داد: به رغم اعلام توقف طرح "برافر" از طرف رژیم صهیونیستی که ده ها هزار فلسطینی را به مهاجرت و مصادره 850 هزار دنم اراضی شان در نقب تهدید می کند اما اجرای آن ادامه داشته و به منظور تحقق آن صدها باب خانه به بهانه نداشتن مجوز ساخت در روستاهای عربی نقب منهدم شده است.       
لودر های صهیونیستی برای اولین بار روستای العراقیب را در ژوئیه 2010 به بهانه عدم وجود مجوز ساخت منهدم کردند که از آن زمان به بعد اهالی روستا هر بار خانه های موقت ساختند که دوباره توسط مزدوران اسراییلی منهدم شد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها