یمنی ها روز جهانی قدس به خیابان می آیند

یمنی ها روز جهانی قدس به خیابان می آیند
جمعه 19 تير 1394 - 12:32

العالم - مردم یمن علی رغم حملات و بمباران های عربستان سعودی ، همچنان موضوع فلسطین را فراموش نکرده و عصر امروز در راهپیمایی روزجهانی قدس شرکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه یمنی پرس ، کمیته گرامیداشت روز جهانی قدس در یمن ، با صدور بیانیه ای مردم این کشور را به حضور فعال و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس در عصر امروز جمعه در خیابان فرودگاه صنعا فراخواند.

این کمیته در بیانیه خود تاکید کرد که ملت یمن با حضور خود تاکید خواهند کرد که درد و رنج و امید و سرنوشت آنها با مساله فلسطین یکی است.

دراین بیانیه تاکید شد:علی رغم آثار و جراحات به جا مانده از بیش از صد روز تجاوزگری و کشتار ملت مظلوم یمن توسط ائتلاف آمریکا ، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی، یمنی ها از میان ویرانه ها با گرامیداشت روز جهانی قدس نقطه اوج ایستادگی خود را به نمایش می گذارند.

در بیانیه کمیته گرامیداشت روزجهانی قدس در یمن آمده است : روز قدس یک روز جهانی بوده و فقط مختص بیت المقدس نیست بلکه روز رویارویی مستضعفان با مستکبران و روز بیداری ملت ها است

این کمیته تاکید کرد : در روز جهانی قدس موضوع فلسطین در اذهان ملت های جهان رسوخ و استحکام بیشتری می یابد و جهاد با رژیم اشغالگر قدس در دل مسلمانان جان تازه ای می یابد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها