نگرانی جدید صهیونیستها؛ ایران قطب گردشگری میشود

نگرانی جدید صهیونیستها؛ ایران قطب گردشگری میشود
چهارشنبه 31 تير 1394 - 10:47

یک سایت خبری صهیونیستی تأکید کرد، با لغو تحریم های اقتصادی علیه ایران انتظار می رود که گردشگری و سرمایه گذاری دراین کشور به طور قابل ملاحظه گسترش یابد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "المصدر" با مطرح کردن این سؤال که آیا ایران به قطب گردشگری بعدی تبدیل خواهد شد، تأکید کرد: ایران پس از امضای توافق هسته ای با قدرت های جهانی، ابراز امیدواری کرده است که در سال آینده 20 میلیون گردشگر از این کشور دیدن کنند.

المصدر با انتشار تصاویری از مناطق گردشگری و باستانی ایران، خاطرنشان کرد: چندین شرکت بزرگ بین المللی برای ساخت هتل در ایران اعلام آمادگی کرده اند. مجموعه هتل های روتانا Rotana در ابوظبی امارات از جمله این شرکت ها است. همچنین AccorHotels نیز که از مجموعه هتل های معروف درجهان است ، برای احداث دو هتل 4 ستاره در تهران اعلام آمادگی کرده است.

المصدر افزود: توافق هسته ای ایران با غرب ، زمینه را برای سفر گردشگران به ایران به منظور بازدید از مراکز باستانی و تاریخی و نیز بازارهای این کشور فراهم می کند.

المصدر در بخش دیگری از این مطلب خاطرنشان کرد: ایران دارای مراکز و آثار تاریخی و دینی و نیز مناظر طبیعی زیبایی است که جاذبه بسیاری برای گردشگران دارد. انتظار می رود که با لغو تحریم ها علیه ایران ، غربی ها به آسانی بتوانند به این کشور سفر کنند، اما با این حال نمی توان انتظار داشت که مشکلات به طور کامل و فوری حل و فصل شود.

المصدر در پایان تأکید کرد: شاید آن دسته از شهرهای ایران که تاکنون اسامی آنان را در ارتباط با برنامه هسته ای و غنی سازی اورانیوم شنیده ایم، در تابستان 2016 به مقصد جدیدی برای گردشگران تبدیل شوند.

 

پربیننده ترین خبرها