ترور مشکوک دو فلسطینی ظرف 24 ساعت

ترور مشکوک دو فلسطینی ظرف 24 ساعت
پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 - 16:49

دو فلسطینی در 24 ساعت گذشته توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین "محمد علاونه" (21 ساله) از روستای "برقین" سحرگاه چهارشنبه به ضرب دو گلوله با صدا خفه کن و "فلاح ابو ماریا" (53 ساله) از محله  "بیت امر" شهر "الخلیل" سحرگاه پنجشنبه با دو گلوله به شهادت رسید.
ارتش صهیونیستی تقریبا به شکل روزمره در اولین ساعت سحر به شماری از شهرها و روستاهای کرانه باختری به بهانه بازداشت افراد تحت تعقیب به منظور بازجویی از آنان درباره پرتاب سنگ یا شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز حمله می کند.
صهیونیستها همچنین در جریان یورش به مناطق مختلف فلسطین برای بازداشت فعالان، به درگیری با فلسطینی ها می پردازند و گاهی نیز آنان را به ضرب گلوله به شهادت می رسانند و یا مجروح می کنند.    
"محمد عیاد عوض" سخنگوی "کمیته مردمی مقاومت در برابر شهرک سازی" در این شهر گفت، سربازان اشغالگر برای بازداشت فرزند ابو ماریا به نام محمد به خانه وی حمله کردند، پدرش خواست از وی در برابر سربازان حفاظت کند که تیراندازی کردند که دو گلوله به سینه وی اصابت کرد که به شهادتش انجامید.       
"محمود ابو ماریا" از نزدیکان شهید گفت، سربازان اشغالگر اقدام به قتل عمد کردند، این فرد 53 ساله بود و کسی باور نمی کند مانند آنچه اشغالگران ادعا می کنند سنگ و کلوخ پرتاب کرده باشد.  
وی افزود، تیراندازی به سینه ناخودآگاه و ناخواسته نیست بلکه از پیش طراحی شده است و کسی جز سربازان آموزش دیده برای قتل و تک تیراندازی قادر به انجام آن نیست.
محمود ابو ماریا ادامه داد، شهادت دو نفر در کمتر از 24 ساعت نشانه آن است که اشغالگران تصمیم گرفته اند که ما را به قتل برسانند، آن هم وقتی هماهنگی امنیتی میان نهادهای امنیتی حکومت فلسطین و اشغالگران وجود دارد. 
رادیو رژیم صهیونیستی درباره شهادت ابو ماریا مدعی شد، سربازان در یکی از خانه های روستا در معرض خشونت قرار گرفتند در حالی که برای بازداشت افراد تحت تعقیب اقدام به فعالیت امنیتی کرده بودند لذا سربازان به طرف پای یکی از فلسطینیان تیراندازی کردند که باعث مجروحیت وی شد.  
همچنین ارتش صهیونیستی با سلاح دارای صدا خفه کن "محمد احمد علاونه" را با دو گلوله از ناحیه سینه هدف قرار داد، که تلاش پزشکان در زمینه متوقف ساختن خونریزی به نتیجه نرسید و جانش را از دست داد.   

مرکز "پژوهشها و اسناد عبدالله الحورانی" گزارش داد، ارتش صهیونیستی از ابتدای سال 2015 میلادی تا زمان حاضر 26 فلسطینی را در کرانه باختری، قدس، نوار غزه و مناطق اشغال به شهادت رسانده که عمده آن توسط سربازان ارتش صهیونیستی در اولین ساعت های سحرگاه حین حمله به مناطق مختلف کرانه باختری انجام شده است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها