تلاش صهیونیست‌ها برای حفظ "سرقت"‌های مدیترانه

تلاش صهیونیست‌ها برای حفظ
دوشنبه 16 شهريور 1394 - 22:41

رژیم صهیونیستی با هدف حمایت از سازه‌های گازی خود در میادین گازی که در دریای مدیترانه به سرقت برده، رزمایش دریایی برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: نیروی دریایی اسرائیل مانوری را در حمایت از آبهای اقتصادی اسرائیل یا به عبارتی میدانهای گازی در دریای مدیترانه برگزار کرد.

سرتیپ "رام راتبرگ" فرمانده نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: این منطقه به لحاظ حساسیت بسیار در معرض حملات دشمن قرار دارد. در این راستا نیروی دریایی تئوری اجرایی ویژه برای حمایت از آبهای اقتصادی اسرائیل را ارتقا داد. این تئوری دارای بعدهای مختلف است، از جمله بعد هوایی و دریایی بر فراز این آبها و در زیر آن؛ و هدف ما ایجاد برتری رزمی دریایی در حمایت از آن می باشد.

گزارشگر صهیونیست گفت: نیروی دریایی در این مانور سناریو مقابله به گروهی از دشمن که بر سازه های گازی اسرائیل استیلا یافته اند به نمایش گذاشت.

در این مانور همچنین موشکی از سوی دشمن فرضی سازه های گازی اسرائیل را هدف قرار می دهد که سامانه راداری نیروی دریایی اسرائیل آن را شناسایی و سامانه گنبد آهنین دریایی آن را رهگیری کرده و منهدم می کند.

گزارشگر صهیونیست گفت: حمایت از آبهای اقتصادی اسرائیل و میدان گازی تمار از وظایف نیروی دریایی به شمار می آید. در دوره های آموزشی افسران نیروی دریایی، فنون نظامی در حمایت از میدانهای گازی اسرائیل به نظامیان ارائه می شود.

پربیننده ترین خبرها