ادعای توقیف باند تروریستی در ریاض و دمام

ادعای توقیف باند تروریستی در ریاض و دمام
دوشنبه 6 مهر 1394 - 19:32

العالم - وزارت کشور عربستان سعودی از شناسایی و کشف یک باند تروریستی و کارگاه ساخت مواد منفجره در پایتخت این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سخنگوی امور امنیتی وزارت کشور عربستان اعلام کرد که نیروهای امنیتی سعودی به دو محل اختفای افراد ناشناس در محله المونسیه ریاض یورش بردند و دو نفر را دستگیر کردند.

بنا بر این گزارش، نیروهای سعودی در این عملیات یک کارگاه ساخت مواد منفجره را نیز در استان ضرما کشف کردند.

خبرگزاری سعودی"واس" به نقل از سخنگوی وزارت کشور عربستان اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور یک باند تروریستی 5 نفره را که در چهار نقطه از شهر ریاض و شهر دمام مستقر بود، شناسایی و عناصر آن را توقیف کردند.

براساس بیانیه وزارت کشور عربستان، این باند برای اجرای عملیات تروریستی در آینده نزدیک، برنامه ریزی کرده و در زمینه اجرای عملیات به مراحل پیشرفته ای رسیده بود.

این بیانیه می افزاید، نیروهای امنیتی سعودی برای مقابله با این باند به آپارتمانی در دمام یورش بردند و یک نفر از عناصر این باند را کشتند و دو عنصر سعودی دیگر را بازداشت کردند و با حمله به آپارتمان دیگری در ریاض، یکی دیگر از اعضای این باند را کشتند. وی پیشتر نیز 3 سال زندانی بود.

وزارت کشور عربستان هر از چند گاهی خبر کشف و شناسایی گروهی تروریستی در یکی از مناطق این کشور را اعلام می کند. این در حالی است که بسیاری از اعضای گروه های تروریستی که در کشورهای منطقه دست به عملیات انتحاری و انفجاری می زنند، تبعه عربستان هستند.

پربیننده ترین خبرها