آزادی 350 عراقی از محاصره داعش درالانبار

آزادی 350 عراقی از محاصره داعش درالانبار
پنج‌شنبه 30 مهر 1394 - 16:51

العالم - نیروهای عملیات الجزیره و البادیه 350 نفر از اعضای عشیره البونمر را از محاصره داعش در استان الانبار آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از السومریه ،" علي ابراهيم دبعون " فرمانده عملیات الجزیره و البادیه روز پنجشنبه گفت: گروهی از نیروهای عملیات الجزیره به همراه نیروهای عشیره البونمر 350 نفر از 75 خانواده عشیره البونمر را که درمنطقة الثرثار شمال شهر رمادی در محاصره گروه تروریستی داعش بودند، آزاد کردند.

دبعون افزود: که این نیروها ، 7  نفر از تروریست های داعش را به هلاکت رساندند و دو خودروی آنان را منهدم و 20 بمب را خنثی کردند و به خانواده های اسرای آزاد شده کمک کردند تا در امنیت کامل به منطقه پروانه از توابع در منطقه حدیثه بازگردند.

" نعيم الكعود " شیخ عشیره البونمر در استان الانبار روز پنج شنبه خارج شدن 350 نفر از اهالی عشیره خود را که در منطقه الثرثار شمال رمادی محاصره شده بودند، از محاصره داعش تایید کرد.

گروه تروریستی داعش صدها نفر از اعضای عشیره البونمر را به قتل رسانده و با اشغال مناطقی از استان الانبار برخی دیگر از آنان را تحت محاصره خود درآورده است.

گروه داعش که ساخته دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است، دارای تفکر وهابی است که برخی از کشورهای منطقه با هدف رسیدن به اهداف خود ازجمله تجزیه منطقه برای ترویج آن تلاش می کنند.

پربیننده ترین خبرها