مدیرالعالم تشریح کرد؛

پشت پرده شکل گیری گروههای تکفیری

پشت پرده شکل گیری گروههای تکفیری
چهارشنبه 18 آذر 1394 - 18:52

العالم - مدیر شبکه خبری العالم گفت: قدرتهای غربی برای مقابله با راهبرد تمدن سازی نوین اسلامی به اداره گروههای تکفیری در منطقه پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دکتر سید احمد سادات  که به مناسبت  بزرگداشت روز دانشجو دردانشگاه علوم پزشکی شیراز سخن می گفت ضمن اشاره به فرازونشیبهای  تمدن اسلامی  گفت که مسلمانان همزمان با ضعف دولت عثمانی و فروپاشی آن همواره مورد ظلم وتحقیر قدرتهای غربی و منطقه ای قرارداشتند و اوج این تحقیر در سالهای 1948 تا پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بود.

وی با اشاره به ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیرات منطقه ای آن  افزود انقلاب ما در حقیقت مُهر پایانی بر یکه تازی غربیها و تحقیر مسلمانان  و احیای مجد و عظمت تمدن نوین اسلامی بود که نتایج ملموس آن پس از سال 2000 میلادی همزمان با عقب نشینی خفت بارصهیونیست ها از جنوب لبنان و پیروزیهای مکرر جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین متبلور شد.

مدیر شبکه العالم با اشاره به افزایش آمار گرویدن به اسلام در جوامع غربی گفت همزمان با عینیت یافتن مظاهر احیا و اعتلای تمدن اسلامی شاهد بن بست در تفکر لیبرالیسم غربی بودیم که آن نیز به زودی به سرنوشت کمونیسم دچار خواهد شد و به قول معمار فقید انقلاب بایستی آن را در زباله دانی تاریخ جستجو نماییم.

مدیرشبکه العالم: همزمان با عینیت یافتن مظاهر احیا و اعتلای تمدن اسلامی شاهد بن بست در تفکر لیبرالیسم غربی بودیم که آن نیز به زودی به سرنوشت کمونیسم دچار خواهد شد و به قول معمار فقید انقلاب بایستی آن را در زباله دانی تاریخ جستجو نماییم.

سادات با اشاره به شکل گیری گروههای تکفیری در منطقه ، مهمترین هدف پشت صحنه آن را مقابله با رشد روز افزون گرایش به اسلام و مقابله با امید ایجاد شده در جوامع اسلامی نسبت به احیای تمدن اسلامی دانست و اشاره کرد که امروزه سرویسهای امنیتی غربی نقش اساسی در اداره کردن گروههای تکفیری دارند و در این راستا هم پیمانان منطقه ای آنها از سعودی و قطر تا ترکیه و اردن در آموزش ، تمویل و تسلیح آنان نقش اصلی را ایفا می کنند .

مدیرشبکه خبری العالم اسلام هراسی و ایجاد تفرقه و طایفی گری  در بین امت اسلامی را اصلی ترین استراتژی غرب برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت  دانست و اشاره کرد که در واقع این همان راهبردی است که غربی ها با بکار گیری آن توانستند امپراطوری عثمانی را از هم بپاشند و منطقه اسلامی را به اجزای متعارض تبدیل کنند.

سادات با بیان اینکه محورغربی -عربی و عبری -عثمانی امروز در سوریه به بن بست رسیده است افزود امروزه عِدِّه و عُدِّه حزب الله در سوریه ده برابر توانایی قبل از بحران سوریه است و این امر موجبات خوف روز افزون صهیونیستها را فراهم کرده است .

این مراسم به دعوت یادوراه شهدای علوم پزشکی و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزارشده بود .

پربیننده ترین خبرها