شلیک موشک قاهر به محل تجمع نیروهای عربستانی

شلیک موشک قاهر به محل تجمع نیروهای عربستانی
يکشنبه 6 دی 1394 - 11:38

العالم - منابع خبری یمنی اعلام کردند که ارتش و کمیته های مردمی موضع نیروهای عربستان سعودی را در شهر نجران هدف شلیک موشک قاهر قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تلویزیون المسیره یمن گزارش کرد ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک «قاهر-1» به  پادگان گارد ملی سعودی در شهر نجران واقع در جنوب عربستان سعودی شلیک کردند.

بر اساس این گزارش، موشک با دقت به محل تجمع تجهیزات و نیروهای عربستانی اصابت کرد و صدای انفجار مهیبی ناشی از آن شنیده شد.

از زمان آغاز تجاوز گسترده ائتلاف عربی به یمن به رهبری عربستان و حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی، تاکنون نیروهای مردمی و ارتش یمن در دفاع از خود خسارات گسترده ای به نیروهای سعودی و دیگر کشورهای عضو ائتلاف وارد کرده اند.

همچنین در حملات ائتلاف به سرکردگی عربستان، تعداد شهروندان شهید یمنی به 7 هزار و 411 نفر رسیده ؛ که هزار و 729 نفر از این شهدا، کودک و هزار و 309 نفر زن و 4 هزار و 347 نفر نیز مرد بوده اند.

تعداد مجروحان تجاوز عربستان و ائتلاف عربی - آمریکایی نیز به 13 هزار و 846 یمنی رسیده که هزار و 492 نفر از آنها کودک، هزار و 326 نفر زن و 11 هزار و 28 نفر نیز مرد هستند.

پربیننده ترین خبرها