ارتباط سرویس اطلاعاتی بحرین با داعش

ارتباط سرویس اطلاعاتی بحرین با داعش
دوشنبه 7 دی 1394 - 20:58

العالم – "خالد محمد عبد علی المناعی" معروف به ابوهاجر المناعی تبعه 29 ساله بحرینی و عامل ارتباط رژیم آل خلیفه با گروهک تروریستی داعش در شهر رمادی عراق کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر خبر کشته شدن خالد المناعی را تایید کرد.

این خبر به نقل از منابع شبکه العالم حاکیست ، المناعی هنگام ترک منطقه ای در حومه رمادی با خودرو در حمله هوایی بمب افکن های نیروی هوایی عراق به مواضع داعش به همراه دو داعشی دیگر کشته شد.

شهر رمادی، مرکز استان الانبار که از خرداد سال گذشته در اشغال تروریست های داعش بود ، امروز دوشنبه با عملیات مشترک نیروهای عراقی آزاد شد .

وزارت کشور عراق اعلام کرد: یکی از داعشی های زندانی در بغداد ارتباط خالد را با دستگاه اطلاعاتی و برخی از مسوولان سیاسی رژیم آل خلیفه تایید کرده است.

وزارتخانه مزبور افزود: دلایل و شواهد متقنی در خصوص پرداخت 5 میلیون دلار طی دو سال گذشته توسط یکی از مقام ه ای ارشد رژیم آل خلیفه و یکی از نمایندگان پارلمان بحرین به خالد المناعی وجود دارد.

پیش از این هم برخی گزارش ها در باره وجود حامیان داعش در نهادهای رسمی بحرین منتشر شده است و مسئولان آل خلیفه عکس العملی درباره فعالیت های این حامیان نداشته اند.

همچنین مسئولان آل خلیفه ، افکار طایفه ای را به ارتش بحرین تزریق می کنند و مشاهده برخی از کتاب هایی که دراختیار نیروهای دفاعی بحرین قرار داده شده است، نشان می دهد که این کتاب ها مملو از افکار طایفه ای است.

پربیننده ترین خبرها