بحرین؛آزادی برای داعشی ها و زندان برای شیعیان!+فیلم

پنج‌شنبه 10 دی 1394 - 14:42

منامه (العالم) – مردم انقلابی بحرین نسبت به پنهان کاری مقام ها درباره هسته تروریستی مرتبط با داعش که قصد حمله به شیعیان این کشور را داشتند ابراز نگرانی کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم افشای خبر دستگیری هسته تروریستی وابسته به داعش باعث نگرانی مردم بحرین شد؛ اما پنهان کاری مقام ها درباره این خبر، شبهات پیرامون آن را تقویت کرده است.

جمعیت ملی وفاق اسلامی تاکید کرد پنهان کاری مقام های رسمی درباره دستگیری این مجموعه، نگرانی ها را درباره میزان فعالیت تروریست ها و توطئه آنان علیه شیعیان و ثبات کشور افزایش داده است.

وفاق ضمن انتقاد از سکوت حکومت درباره وجود این هسته تروریستی نسبت به آزادی 4 تن از متهمان ابراز شگفتی کرد.

آزادی 4 نفر از عناصر داعش در روز روشن در حالی رخ می دهد که دادگاه بحرین 29 شهروند را بین 5 تا 25 سال به اتهام انفجار بمب در ماه گذشته محکوم و از دو نفر سلب تابعیت کرده است. ضمنا 27 نفر به پرداخت غرامت بیش از 7 هزار و 300 دلار محکوم شدند.

نیروهای انقلابی بر این باورند که رژیم با ایجاد تعمدی حوادث خشونت آمیز و انفجار تلاش می کند تا اقدام های سرکوبگرانه خود را با زندانی کردن تعداد بیشتری از تظاهرکنندگان و سلب تابعیت از شهروندان شیعه توجیه کند.

رژیم آل خلیفه  مرداد ماه امسال در واکنش به بالا رفتن پرچم داعش در بزرگ‌ترین مسجد این کشور اعلام کرده بود که هواداران داعش را زیر نظر داریم!

دولت بحرین که کوچکترین اعتراض مسالمت آمیز شهروندان خود را با گلوله و گاز اشک آور سرکوب می کند، در برابر حامیان تروریست های داعش که پرچم این گروهک تروریست را در بزرگترین مسجد منامه بالا بردند، تنها به "نظارت" و "مراقبت" اکتفا می کند.

پرچم تروریست های داعش در مراسم نماز عید فطر امسال در مسجد الفاتح، بزرگ ترین مسجد بحرین بالا رفت و هواداران داعش به تبلیغ و سخنرانی به نفع این گروهک پرداختند.

پس از سقوط شهر موصل عراق به دست تروریست های داعش نیز این پرچم در مناطقی از بحرین مشاهده شده بود.

بحرینی های عضو داعش در درگیری های کشورهای عربی مشارکت دارند.

پربیننده ترین خبرها