جزئیات تازه درباره انفجارهای مرگبار حمص + ویدیو

يکشنبه 2 اسفند 1394 - 16:17

وقوع دو انفجار تروریستی نزدیک ایستگاه اتوبوس خیابان 60 منطقه الزهراء در شهر حمص ده ها شهید و مجروح برجا گذاشت.

"مرهف حمدان" خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه گزارش داد: انفجارهای پیاپی خیابان 60 در شرق منطقه الزهراء به فاصله زمانی اندک از همدیگر به وقوع پیوست، و آمارهای اولیه نشان می دهد که اولین انفجار با یک خودروی گردشگری و دومین انفجار با خودرویی صورت گرفت که درون یک کامیون حمل خودرو قرار داشت. 
حمدان افزود : دومین انفجار شدیدتر از انفجار اول بود و بیش از 46 شهید و ده ها زخمی در میان شهروندان برجای گذاشت و خسارت فراوانی نیز به ساختمان های اطراف خیابان 60 وارد کرد به نحوی که برخی از ساختمان کاملاً تخریب شد و چند خودروی شخصی و اتوبوس نیز آتش گرفت .
خبرنگار العالم افزود : علت تلفات و زخمی های فراوان انفجار دوم این بود که هنگام رفتن دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان به مدارس ، دانشگاه ها و ادارات به وقوع پیوست . 
حمدان خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی محل انفجارها را محاصره کرده اند تا تروریستها پس از تجمع کادر پزشکی و مردم اقدام به اجرای حمله تروریستی دیگری نکنند.
خبرنگار العالم اعلام کرد : استاندار حمص اعلام می کند که هدف گروه های تروریستی از اجرای حملات پیاپی دلسرد کردن مردم است زیرا مردم از ارتش کشور خود در برابر تروریست ها حمایت و پشتیبانی می کنند. 
خبرنگار العام افزود : هدف اصلی دشمنان از تأکید بر لزوم آغاز آتش بس نجات دادن گروه های تروریستی است، گروه هایی که در مناطق مختلف سوریه همچنان متحمل تلفات و خسارات می شوند .

استان حمص در مرکز سوریه با مرکزیت شهر حمص بزرگ ترین استان این کشور است.

214-8

 

پربیننده ترین خبرها