پورمحمدی در مراسم تودیع سرافراز

استعفا ندهید چون با آن موافقت می شود

استعفا ندهید چون با آن موافقت می شود
سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 - 13:49

معاون سیمای رسانه ملی در مراسم معارفه رئیس جدید صداوسیما با سخنان خود لبخند را بر چهره مهمانان نشاند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، علی اصغر پورمحمدی با گفتن اینکه استعفا کلا چیز خوبی نیست و اگر استعفا دهید روزی با آن موافقت می شود موجب تشویق حضار شد.


معاون سیما همچنین با بیان اینکه خوشحالم که آقای آشنا در این جلسه هستند گفت: آقای آشنا از ردیف سوم به ردیف اول منتقل شدند که این خیلی مهم و در بودجه های ما اثرگذار است.
 

استعفا ندهید چون با آن موافقت می شود

پورمحمدی همچنین با بیان اینکه آقای سرافراز یک پدیده بوده و هست و آقای علی عسکری که از 16 سالگی وارد دانشگاه شد و کارهای مهمی انجام داد و همچنین آقای ضرغامی هم یک پدیده بوده و هستند که این سخنان وی موجبات تشویق حضار و آقایان لاریجانی و علی عسکری شد.
سپس آقای سرافراز رئیس سابق رسانه ملی با تشویق حاضران برای سخنرانی به جایگاه رفت و گفت: هرچی فکر کردم نفهمیدیم که آقای پورمحمدی از ما تعریف کرد یا منتقد ما بود بالاخره ایشان واقع گرا هستند و همه مسائل را با هم می گویند که از وی تشکر می کنم این سخنان سرافراز موجب تشویق حضار شد.
هنگامی که علی عسکری رئیس جدید رسانه ملی به ایراد سخنرانی می پردازد چهره آقای سرافراز متفکرانه و عمیق و کمی غمگین بود او می داند که چه عرصه ای در پیش روی رئیس جدید است.
اکنون ششمین رئیس رسانه ملی در حالی سکان داری خود را در رسانه ملی آغاز می کند که چشم های منتظر  به او دوخته شده است چشم هایی که توقعات و انتظارات زیادی از عملکرد او در پیش  خود ترسیم می کنند.
برخی میهمانان سرپا ایستاده بودند و علاوه بر سالن اصلی مرکز همایشهای صدا و سیما، برخی در سالنهای جانبی حضور داشتند.


علاوه بر رسانه ها و دوربین های صدا وسیما، خبرگزاریهای دیگر هم حضور داشتند و به پوشش این مراسم به صورت آنلاین می پرداختند که این استقبال حاضران  از اهمیت و جایگاه رسانه ملی در کشور حکایت می کند.
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها