اعدام های فجیع "بولدوزر داعش" در یمن + عکس و ویدئو

يکشنبه 2 خرداد 1395 - 08:59

روزنامه انگلیسی دیلی میل روز شنبه ویدئویی از اعدام وحشیانۀ 3 تن به دست عناصر داعش در یمن منتشر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، در این ویدئو یکی از جلادان مشهور داعش، که به دلیل جثۀ عظیمش " بولدوزر " نامیده می شود ، به همراه تعداد دیگری از عناصر داعش، در حال اعدام 3 نفر، که احتمالا از نیروهای ارتش یمن هستند، دیده می شود.

در ویدئوی منتشر شده از سوی دیلی میل، که احتمالا در یمن تهیه شده است، 3 نفر با لباس های آبی در بیابان حرکت داده می شوند، سپس، یکی از افراد مسلح نقابدار متنی را مقابل دوربین می خواند و در همین هنگام، آن سه نفر که ترس و وحشت در چهره شان نمایان است، مجبور به زانو زدن می شوند.
اندکی بعد "بولدوزر داعش" با چاقویی که در دست دارد، سر یکی از قربانیان را از تنش جدا می کند و آن را بر روی پشت او قرار می دهد. 

در بخش دیگری از ویدئو نیز عناصر داعش یکی دیگر از قربانیان را مجبور می کنند که سر خود را روی تخته سنگی قرار دهد، سپس با کوبیدن یک سنگ بزرگ بر سر وی او را به قتل می رسانند.
اولین تصاویر  "بولدوزر داعش" در ژوئن 2014 منتشر شد که او در آن، یک تیربار 52 کیلویی را در دست داشت. این تیربار سنگین معمولاً بر روی هواپیماها و تانک ها نصب می شود.
تصاویر دیگری نیز از "بولدوزر داعش" هنگام ارتکاب جنایت در استان الانبار عراق منتشر شده است که در آن، این جلاد قسی القلب با شمشیری بزرگ سر 2 نفر را در برابر چشمان صدها مرد و کودک از تنشان جدا می کند. 

پربیننده ترین خبرها