حمله سنگین پهپادهای سوری به تروریستها درحلب+فیلم

يکشنبه 24 مرداد 1395 - 22:58

حلب (العالم) ـ ارتش سوریه با پهپادهای تهاجمی چند خودرو و مواضع تروریست های تکفیری را در شرق شهر حلب منهدم کرد و مواضع دیگر تروریست ها را در جنوب و جنوب غربی این شهر با توپخانه سنگین و موشک زیر آتش گرفت.

به گزارش شبکه خبری العالم، ارتش سوریه در حومۀ شرقی شهر حمص نیز حمله تروریست های داعشی را دفع و حدود 60 نفر از آنها را از پا درآورده و یا زخمی کرد.

استفاده ارتش سوریه از سلاح های پیشرفته در نبرد حلب
ستاد اطلاعات جنگ ارتش سوریه روز یکشنبه اعلام کرد: ارتش در درگیری های حلب از تجهیزات و سلاح های جدید و پیشرفته استفاده می کند و در تازه ترین عملیات خود در شرق حلب علاوه بر انهدام چند خودرو و مواضع تروریست ها یک ساختمان را که محل اختفای همدستان آنها بود، با کمک پهپادها (هواپیماهای کنترل از راه دور) با خاک یکسان کرد.

شمس ابومحمود؛ یکی از سرکردگان تروریست کشته شد
ارتش با پشتیبانی متحدانش در مناطق جنوبی و جنوب غربی حلب با توپخانه و موشک مواضع گروه تروریستی جیش الفتح را منهدم کرد. در این حملات توپخانه ای و موشکی یکی از فرماندهان تروریست ها به نام شمس ابومحمود کشته شد. 

کشته شدن 2شهروند سوری بر اثرحملات خمپاره ای تروریستها
خبر دیگر این که حمله خمپاره ای تروریست های تکفیری به منطقه صلاح الدین در شمال حلب به شهادت 2 شهروند سوری و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد .
جیش الفتح و دیگر گروه های تروریستی در یک هفته گذشته با حملات خمپاره ای و موشکی به منازل مسکونی در منطقه الحمدانیه صدها شهروند سوری را به شهادت رسانده یا زخمی کرده اند.

ارتش سوریه تعدادی سلاح و مهمات تروریست ها را به غنیمت گرفت
ارتش سوریه هم در منطقه وادی العذیب در حومۀ شرقی شهر حماه تعدادی سلاح و مقداری مهمات را پیش از رسیدن به دست تروریست های در جنوب حلب به غنیمت گرفت.  

دفع حملات تروریست ها و انهدام خودروهای نظامی آنان
ارتش و متحدانش حمله داعش به مناطق جب الجراح و مکسر الحصان و پایگاه های نظامی خود در حومۀ شرقی شهر حمص را دفع و خساراتی به آنها وارد کردند و دراین درگیری 60 تروریست کشته و یا زخمی شدند که یکی از فرماندهان نظامی تروریست ها به نام ابوتراب در زمره این کشته هاست. در این حمله همچنین چند خودروی نظامی که برخی از آنها حامل تیربار بودند نیز منهدم شد. 

حمله جنگنده های سوری به مواضع داعش
جنگنده های ارتش در استان دیرالزور نیز چند بار به مواضع و مخفیگاه های داعش در منطقه الراشدیه و اطراف فرودگاه نظامی جنوب شهر دیرالزور - مرکز استان – حمله و تلفات و خساراتی را به این گروه وارد کردند.

214 ـ 211

پربیننده ترین خبرها