گزارش العالم از آخرین تحولات نبرد حلب + فیلم

چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 21:22

حلب، (العالم) – خبرنگار العالم در شهر حلب سوریه از ادامه پیشروی ارتش به طرف دانشکده فنی نظامی و محور 1070 با هدف محاصره تروریست‌ها در دو دانشکده تسلیح و توپخانه خبر داد.

به گزارش "ربیع کلاوندی" خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه، جبهه‌های جنوب غربی شهر حلب شب گذشته و امروز صبح صحنه درگیری های شدید میان تروریست ها و ارتش سوریه بوده است و نیروهای ارتش هرگونه تحرک تروریست ها را گلوله باران کرده اند؛ جنگنده های سوری و توپخانه ارتش نیز مواضع تروریست را در اطراف دانشکده های نظامی هدف قرار داده اند.
خبرنگار العالم افزود: نیروهای ارتش پس از این درگیری ها پیشروی به طرف دانشکده فنی هوایی را که تروریست ها پس از فرار از دیگر دانشکده‌ها در آن مستقر شده اند، آغاز کرد.

وی با اشاره به تداوم درگیری ها میان ارتش سوریه و تروریست های وابسته به گروه موسوم به جیش الفتح در اطراف دانشکده های نظامی، از پیشروی ارتش سوریه در محور 1070 با هدف سیطره بر سایر نقاط باقی مانده در این منطقه خبر داد.

کلاوندی با اشاره به پیشروی همزمان ارتش در دو محور دانشکده فنی و منطقه 1070، گفت: با پایان این عملیات، تروریست های مسلح به طور کامل در دانشکده های تسلیح و توپخانه محاصره خواهند شد.
خبرنگار العالم در ادامه از ادامه درگیری میان نیروهای ارتش سوریه و گروه های تروریستی در منقطقه سوق الجبس به طرف غرب شهر حلب خبر داد و گفت: نیروهای ارتش سوریه در کمینی در منطقه سوق الجبس شماری از تروریست ها را به هلاکت رسانده اند.

کلاوندی در پایان خاطرنشان کرد که گروه های تروریستی در تازه ترین اقدامات خود، محله الحمدانیه در حومه الراموسه را با بیش از 10 گلوله انفجاری و محله های سوم و چهارم در این منطقه را هر کدام با 3 گلوله هدف قرار دادند که در نتیجه آن شماری از غیرنظامیان سوری زخمی شدند.

213

پربیننده ترین خبرها