بن طلال: ترامپ را دوبار از ورشکستگی نجات دادم!

بن طلال: ترامپ را دوبار از ورشکستگی نجات دادم!
دوشنبه 1 شهريور 1395 - 10:01

شاهزاده ولید بن طلال میلیاردر سعودی گفت که وی دونالد ترامپ نامزد کنونی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دو بار از ورشکستگی نجات داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ولید بن طلال در گفت وگو با روزنامه حریت چاپ ترکیه ترامپ را "مردی بد" توصیف کرد و نوشت: وقتی ترامپ در آستانه ورشکستگی بود، من هتل هایش را که بانک ها در مقابل بدهی های او روی آنها دست گذاشته بودند، خریدم.
شاهزاده بن طلال در اولین حضورش در ترکیه برای گذراندن تعطیلات بعد از کودتای نافرجام اخیر در این کشور خاطرنشان کرد: کشتی تفریحی که از آن برای آمدن به سواحل آنتالیا استفاه کرده ام؛ همان کشتی است که پیشتر از دونالد ترامپ که در آستانه ورشکستی بود، خریدم.

* حمایت اقتصادی از ترکیه
وی با ستایش از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اظهار داشت: ما در اینجا پروژه های سرمایه گذاری زیادی داریم؛ از هتل گرفته تا شرکت های بزرگی که در عرصه های مختلف فعالیت دارند. همچنان آماده حمایت از اقتصاد ترکیه هستیم.
این شاهزاده سعودی همچنین از قصد خود برای شروع چند پروژه جدید در ترکیه خبر داد و گفت: "ترکیه توان خود را برای ناکام گذاشتن کودتای اخیر، ثابت کرد".

پربیننده ترین خبرها