مدیر شبکه العالم مطرح کرد :

همدستی مثلث شوم در ایجاد گروههای تکفیری

همدستی مثلث شوم در ایجاد گروههای تکفیری
چهارشنبه 17 شهريور 1395 - 22:31

مدیر شبکه العالم گفت: با همدستی مثلث کشورهای غربی، همپیمانان عرب آنها در منطقه و رژیم صهونیستی گروههای تکفیری برای انتقام از جبهه مقاومت تشکیل شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (مأوا) دکتر سید احمد سادات  در اردوی فعالین نشریات و رسانه های دانشجویی کشور در مشهد مقدس با اشاره به خاستگاه گروههای تکفیری و داعش در منطقه افزود: حتی انگلیسی ها هم به نقش خود و امریکاییها در شکل گیری داعش اعتراف کرده اند و برای اولین بار از حضور البغدادی درزندان بوکا و سپس آزادی وی و تشکیل حلقه اصلی آن سخن گفته اند.

به گفته  وی  روزنامه "گاردین" از زندان بوکا همچون مدرسه ای یاد می کند که برای رشد تفکر تکفیری و افراطی بسیار مناسب بود و بسیاری از تکفیری ها و افراطیون به طور سازمان یافته از آن فارغ التحصیل شدند.

مدیر شبکه العالم یادآور شد:مسئولان رژيم صهيونيستي بارها اعلام كرده اند كه اگر طرح سرنگونی آقای بشار اسد در سوريه با شكست مواجه شود، در واقع رژیم صهیونیستی با بزرگ ترين شكست راهبردی در تاريخ خود روبرو خواهد شد.

به گفته وی رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن پس از شکستهای پی در پی از سال 2000 تا 2006 و شکستهای مکرر از مقاومت در غزه به دنبال آن بودند که با استفاده از گروههای تکفیری به اهداف خود در انتقام از جبهه مقاومت برسند و بر این اساس با برنامه قبلی بحران سوریه را رقم زدند همپیمانان عربی ومنطقه ای آنان هم که از قدرت گرفتن جبهه مقاومت در هراس بودند با تمام توان به صحنه آمدند.

سادات افزود: ولی با گذشت بیش از پنج سال و نیم از بحران سوریه نتوانستند به اهداف خود دست یابند و محور مقاومت پس از کسب تجارب در سوریه از گذشته  بسیار قویترشده است.

مدیر شبکه العالم گفت: امروزه هراس صهیونیستها از قدرت مقاومت افزایش یافته به گونه ای که بر حسب اظهارات آنها نه تنها مسیر مجهز شدن مقاومت به سلاح و تجهیزات نظامی مسدود نشده بلکه نسبت به گذشته بیشتر هم شده است و حسب اظهارات منابع امنیتی رژیم صهیونیستی حزب الله  200 پهپاد در اختیار دارد که برای حمله به مواضع راهبردی و استراتژیک اسرائیل آماده نموده است و بیش از 100 هزار موشک در اختیار دارد. در خصوص حرکتهای مقثاومت فلسطین هم وضع به همین صورت است.

وی ادامه داد : قدرت محور مقاومت پس از بحران سوریه افزایش چشمگیری یافته است به گونه ای که امروزه جمهوری اسلامی ایران می تواند تجارب خود را در مقابله با تروریستهای تکفیری در اختیار دیگران قرار دهد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش سرویسهای اطلاعاتی در اداره گروههای تکفیری پرداخت و گفت: بر اساس دلایل و قرائن موجود مديريت اصلی تکفیریها در منطقه در دست موساد، ام آی 6 و سازمان سیا می باشد و این سازمانها از نفوذ سرویسهای امنیتی کشورهای منطقه از جمله سعودی، ترکیه، اردن و قطر كه دارای ارتباط و نفوذ در بین تروريستها هستند، کاملا استفاده می کنند و عملیات هماهنگی و تبادل اطلاعات بین آنها به صورت مستمر در جریان است.

سادات همچنین با بیان نقش موثر همپیمانان سوریه در مواجهه با تکفیریها و حامیان دولتی آنها خاطرنشان کرد: در مقطعی، غربیها، کشورهای عربی مرتجع و همسایگان سوریه همگی بر آن شدند تا حکومت آقای بشار اسد را سرنگون کنند ولی با عنایات الهی و مقاومت دلیرانه شخص آقای بشار اسد و مردم و ارتش سوریه و همپیمانان آنها در جبهه مقاومت این خواب آنها تعبیر نشد و به تدریج دچار سرخوردگی شدند.

9

پربیننده ترین خبرها