ویدیو: ماجرای «دکل ارتباطی» موجودات فضایی روی ماه!

سه شنبه 23 شهريور 1395 - 10:43

باورمندان به وجود موجودات فضایی مدعی شدند تصاویری که ناسا از سطح ماه منتشر کرده است، کشف یک «دکل ارتباطی» متعلق به موجودات فضایی را بر سطح این کره اثبات می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، «مارک سوالها» که خود را یک صیاد بشقاب پرنده می داند، از مقر خود در فنلاند مدعی وجود یک دکل ارتباطی روی سطح ماه شد و گفت: «موجودات فضایی ناشناخته از مواد معدنی سطح ماه استفاده می کنند. آن ها پایگاه هایی نیز دارند. بسیاری از اکتشافات هم این نظریه را تأیید می کنند». البته سوالها اشاره ای به این اکتشافات نکرد.
سوالها همچنین مدعی شد که ناسا می داند چنین موجوداتی در سطح ماه وجود دارند اما نمی خواهد آن را برای عموم علنی کند. او تأکید کرد دلیل اینکه ناسا پس از ارسال آپولو، دیگر فضاپیمای سرنشین داری به ماه ارسال نکرده است، همین است.
پایگاه دیلی میل انگلیس نوشت در تصاویری که ناسا از سطح ماه منتشر کرده است، یک جسم بلند دیده می شود که سایۀ آن بر سطح ماه افتاده است. این جسم طویل شبیه یک «دکل» مبهم به نظر می رسد اما با بزرگ کردن تصویر روشن می شود که آن یک «تپه» است نه چیزی دیگر.
با وجود این کارشناسان می گویند ادعای وجود دکل ارتباطی روی ماه تنها یک «توهم بصری» است.
نایجل واتسون می گوید: «به احتمال زیاد این سایه به دلیل تپه های بسیار مرتفعی ایجاد شده که سایه ای عمودی پدید آورده اند».

او افزود: «توجیه های زیادی برای این سایه هست که ارتباطی با موجودات فضایی ندارند. اما برخی فقط به دنبال خلق مسائل غیر عادی و توهم آلود هستند».

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها