در گرماگرم اجرای آتش بس در سوریه ..

اعزام تروریست‌های تازه نفس به حماه !

اعزام تروریست‌های تازه نفس به حماه !
شنبه 27 شهريور 1395 - 20:30

سخنگوی نیروهای مسلح سوریه، پیش بینی کرد که حملات گروه های مسلح تروریست به حماه، افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سخنگوی نیروهای مسلح سوریه، در گفت وگوی تلویزیونی با مرکز ملی مدیریت دفاع روسیه، خبر داد که با توجه به اعزام هزاران نیروی تازه نفس برای همراهی گروه های مسلح تروریست، حملات این گروه ها در حومۀ حماه افزایش خواهد یافت.

وی که خواست نامش فاش نشود، تاکید کرد: گروه های مسلح غیرقانونی، به حملات خود به پایگاه های دولتی و غیرنظامی به وسیله گلوله های توپ و خمپاره و سلاح های سبک ادامه می دهند و روند این حملات، رو به رشد است.

سخنگوی نیروهای مسلح سوریه خاطر نشان کرد: عناصر مسلح تروریست، روز گذشته، از ساعت 23:00 تا 23:50 پایگاه های ارتش سوریه و چندین منطقه مسکونی را گلوله باران کردند.

وی افزود: بر اساس بررسی ها، گروه های مسلح، علاوه بر نفر، 20 عراده تانک و زره پوش و 30 خودروی حامل کاتیوشا و خمپاره انداز به مناطق خان شیخون، عقیربات و زارا فرستادند.

به گفتۀ سخنگوی نیروهای مسلح سوریه، گروه های مسلح، در ساعت 5:30 بامداد امروز، به پایگاه ستون "555" در نزدیکی روستای الکوکب حمله ور شدند که البته ارتش سوریه توانست همه این حملات را خنثی کند.

سخنگوی نیروهای مسلح در این گفت وگوی تلویزیونی خاطر نشان کرد که گروه های مسلح تروریست، 200 تن از عناصر خود را به همراه تانک ها و زره پوش ها در مسیر منطقه ماردیس مستقر کردند و به نظر می رسد که این کار، تلاشی تازه برای درهم شکستن دیوار دفاعی ارتش سوریه باشد.

205-9 

 

پربیننده ترین خبرها