آمادگی گسترده قبایل یمن برای انتقام ازعربستان+تصاویر

آمادگی گسترده قبایل یمن برای انتقام ازعربستان+تصاویر
يکشنبه 9 آبان 1395 - 04:04

ده ها قبیله یمنی از حملات وحشیانۀ ائتلاف آمریکایی - سعودیِ تجاوز به یمن ابراز انزجار و برای اعزام نیروی داوطلب به مناطق جنگ، جهت دفاع از وطن، اعلام آمادگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، قبیله بنی مطر روز شنبه در پاسخ به فراخوان قبایل خولان الطیال و سنحان به منظور انتقام خون شهدای مراسم عزاداری در صنعا آمادگی خود را برای مبارزه با سعودی و مزدوران آن اعلام کردند.

قبائل بلاد الروس در استان صنعا، قبایل منطقه الشرفین در استان حجه، قبایل بنی سراع در الشغادره، قبیله القرامیش دراستان مارب، قبایل عزله الضباره ، اهالی السبره و شیوخ و مردم المنصوریه و تعداد زیادی از قبایل و مردم سایر مناطق یمن روز شنبه با راهپیمایی های مسلحانه و گردهمایی تاکید کردند که مردان مسلح آنها آماده گسترش دامنه و وسعت جبهه های نبرد علیه دشمن متجاوز سعودی هستند تا انتقام خون هزاران زن و مرد بیگناه و بیدفاع یمنی را از آنان بگیرند.

مردم یمن و اعضای قبایل مختلف تاکید کردند که یمن سرزمین، آبرو و خون واحد است و همه مردم در کنار هم برای مقابله با سعودی و مزدوران آن و انتقام کشتارها و فجایع انسانی ایستاده اند.

رژیم عربستان سعودی با حمایت و پشتیبانی آمریکا و رژیم صهیونیستی از ششم فروردین ماه سال 94 با حمله گسترده هوایی به یمن و با بهره گیری از مزدوران خود در آن کشور تاکنون هزاران نفر را به شهادت رسانده و میلیاردها دلار خسارت به این کشور وارد کرده است. 

 

 

9

پربیننده ترین خبرها