شاهکارگزارش میدانی خبرنگار العالم از حلب +ویدیو

سه شنبه 11 آبان 1395 - 18:58

العالم - حسین مرتضی خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه با حضور در صحنه درگیری میان ارتش و تروریست های مسلح گزارش میدانی و تصاویری استثنایی از صحنه درگیری در اطراف حلب ارسال کرد.

"حسین مرتضی" خبرنگار العالم مستقر در سوریه امروز(سه شنبه) در گزارشی از میدانهای نبرد میان ارتش سوریه و تروریست ها در حلب  تاکید کرد:" ما اکنون درمحور دیگری در اطراف منطقه 1070 هستیم و چند متر از مدرسه الحکمه فاصله داریم و این محور صحنه شدیدترین درگیری ها بوده است که تاکنون ادامه دارد و عملیات تک تیراندازی و بمباران طی ساعات گذشته جریان داشته است".

تیم خبری شبکه العالم با حضور در صحنه های درگیری در سوریه میان نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آن و تروریست های مسلح، در روزهای گذشته گزارش های حرفه ای مهمی ارسال کرده است.

حسین مرتضی در تازه ترین گزارش خود با اشاره به اینکه مدرسه دولتی و منطقه 1070 و نیز برخی از ویلاها در اطراف حلب همچنان صحنه درگیری های شدید است، یادآور شد عناصر مسلح تلاش کردند از این محور خود را به داخل مناطق حلب برسانند.

وی همچنین از منفجر شدن سه خودروی بمب گذاری شده قبل از رسیدن به هدف مورد نظر در منطقه 3000 درحلب خبر داد.

یکی از افسران ارتش سوریه در گفت و گو با خبرنگار العالم  از ناکامی تلاش های عناصر مسلح برای نفوذ به مناطق حلب از طریق "ضاحیه الاسد" خبر داد و گفت: این منطقه شاهد شدیدترین درگیری در تاریخ حلب بوده است و نیروهای ما توانستند که حمله عناصر مسلح به اتوبان ضاحیه الاسد و پل 1070 را ناکام بگذارند و چند دستگاه تانک را منهدم کنند.

وی افزود :" با توجه به مقاومت شجاعانه نیروهای بشار اسد که درانتظار عناصر مسلح بودند، هیچ یک از عناصر مسلح نتوانست از این پل عبور کنند".

وی تصریح کرد که این رویارویی تن به تن بود و هیچ یک از عناصر مسلح نتوانستند سرهایشان را در برابر نیروهای اسد بالا بگیرند.

به گزارش خبرنگار العالم، عناصر مسلح بعد از ناکامی درحمله به مواضع ارتش، به نشانه انتقام مناطق مسکونی زیادی را هدف حمله قرار دادند و دراین حملات از گاز کلر استفاده کردند تا شمار بیشتری از شهروندان را قربانی کنند.

215-9

پربیننده ترین خبرها