با شکست کلینتون، آمریکایی ها چه چیزی از دست دادند؟

با شکست کلینتون، آمریکایی ها چه چیزی از دست دادند؟
پنج‌شنبه 20 آبان 1395 - 22:10

العالم ـ منابع آمریکایی می گویند که مهمترین چیزی که مردم آن کشور با شکست کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری از دست دادند ، وعده افشای اسرار موجودات فضائی است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هیلاری کلینتون در تبلیغات انتخاباتی خود وعده داده بود که در صورت پیروز شدن، تمام اطلاعات و اسرار درباره موجودات فضایی و سفر آنان به زمین را منتشر خواهد کرد.

به نوشته "روسیا الیوم"، کلینتون که تاکید کرده بود به موجودات فضایی ایمان دارد، وعده داده بود که در صورت پیروزی در انتخابات سعی خواهد کرد از واقعیت های مرتبط با این موجودات پرده بردارد و تیمی متخصص به منطقه 51 که یک پایگاه محرمانه در ایالت نوادا به شمارمی آید، اعازم کند.

کسانی که به این موجودات ایمان دارند، بر این باورند که منطقه 51 مرکز آزمایش فناوری های غیر بشری است.

با شکست هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری در مقابل دونالد ترامپ، ملت آمریکا دیگرنمی توانند از واقعیت این معمای بزرگ پرده بردارند و اسناد محرمانه در خصوص آنها نیز منتشر نخواهد شد.

اما دومین مساله مهم که امریکایی ها در طول هشت سال آینده بدون آن زندگی خواهند کرد، آن است که دیگر عباراتی همچون "آمریکا بهترین و آخرین خانه امید مردم جهان است" و "کشوری استثنایی" را نخواهند شنید؛ عباراتی که کلینتون همواره تکرار کرد و پیش از او نیز رونالد ریگان و رابرت کندی نیز بر زبان جاری می کردند. عباراتی از قبیل "آمریکا شهری نورانی بربالای یک تپه است"و مساله دیگری که احتمال می رود امریکایی ها در این رقابت انتخاباتی استثنایی نیز از دست داده باشند، این است که بیل کلینتون همسر هیلاری دیگر نمی تواند اقتصاد امریکا را بهبود بخشد.

همان گونه که برخی مطبوعات در ماه می گذشته منتشر کردند، کیلنتون تصریح کرده بود که "وظیفه بهبود اوضاع اقتصادی کشور را به همسرم واگذار خواهم کرد ـ همانطور که میدانید ـ او چگونگی انجام این کار را به خوبی می داند"، "بیل بیش از هرکسی دیگر افکار و ایده ها و شناخت کافی را دارد".

از این رو می توان گفت که موجودات فضایی همچنان مانند گذشته باقی خواهند ماند و کسی واقعیت این موجودات را برملا نخواهد کرد، بیل کلینتون نیز از نظرها پنهان خواهد شد و پدربزرگ و رییس جمهوری بازنشسته ای باقی خواهد ماند و  وضعیت اقتصادی پیچیده ی آمریکا و مشکلات بی پایان آن، دیگر بر دوشش سنگینی نخواهد کرد.

210-9 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها