پیشنهاد عراق برای پایان بحران فوتبالی با عربستان

پیشنهاد عراق برای پایان بحران فوتبالی با عربستان
جمعه 21 آبان 1395 - 06:02

العالم - رئیس فدراسیون فوتبال عراق پیشنهاد جدیدی برای پایان دادن به بحران دیدار تیم کشورش در مقابل عربستان در قالب بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دیدار رفت دو تیم در قالب گروه دوم بعد از مخالفت عربستان با برگزاری آن در ایران، شانزدهم شهریور ماه گذشته در مالزی برگزارشد.

تیم ملی فوتبال عربستان دراین بازی که دومین دیدار این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی بود، با نتیجه 2 بر یک عراق را شکست داد و به این ترتیب با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت. عراق هم بدون امتیاز در قعر جدول این گروه قرار دارد.

عراق انجام دیدار برگشت درعربستان سعودی را نپذیرفته است.

عبدالخالق مسعود روز پنجشنبه در گفت و گو با روزنامه ورزشی "استادیوم" قطر گفت که کشورش آماده برگزاری بازی برگشت با عربستان در دوحه پایتخت قطر است.

وی گفت برای پایان بحران ما آماده پذیرفتن این مزیت سعودی ها هستیم که بدون ویزا می توانند وارد قطر شوند، در حالی که فوتبالیست های عراقی از این مزیت برخوردار نیستند.

عراق هم اکنون خود را برای دیدار با امارات در چارچوب بازی های گروه دوم مقدماتی جام جهانی آماده می کند.

فدراسیون فوتبال عربستان سعودی در باره پیشنهاد جدید رئیس فدراسیون فوتبال عراق تاکنون اظهار نظر نکرده است هر چند به نظر می رسد سعودی ها ترجیح می دهند بازی در ورزشگاههای خودشان برگزار شود.

9

پربیننده ترین خبرها