زنی که دوست دارد به سبک ترامپ رئیس جمهور شود

زنی که دوست دارد به سبک ترامپ رئیس جمهور شود
يکشنبه 23 آبان 1395 - 18:14

مارین لوپن، رهبر حزب جبهه ملی فرانسه که افراطی ترین حزب راست گرا در فرانسه است، گفت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، به منزله پیروزی عامه مردم بر نخبگان است و امیدوارم مردم فرانسه در انتخابات سال آینده از مردم امریکا پیروی کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اسکای نیوز نوشت بر اساس نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته در فرانسه، مارین لوپن رهبر حزب جبهه ملی این کشور احتمالا در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه پیروز خواهد شد اما در دور دوم انتخابات در برابر هر یک از رقبای خود که قرار گیرد، مغلوب خواهد می شود.
وی در گفتگو با بی بی سی در پاسخ به سؤالی مبنی بر تأثیر پیروزی ترامپ بر وضعیت وی در انتخابات سال آینده گفت: «پیروزی ترامپ، تحقق اموری را که در گذشته محال به شمار می آمدند ممکن ساخته است. از این رو، پیروزی ترامپ را می توان پیروزی عامه بر نخبگان دانست».
لوپن افزود: «اگر بخواهیم وجه تشابهی در این خصوص میان فرانسه و آمریکا قائل شویم باید بگویم که امیدوارم در فرانسه نیز مردم ورق را که در آن نخبگان برای مردم تصمیم‌ می‌گیرند، برگردانند».
شمار زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی در انگلیس دعوت لوپن به یک برنامه سیاسی مشهور در بی بی سی را مورد انتقاد قرار داده و گفته اند: «در حالی که انگلیس و غرب در حال بزرگداشت قربانیان جنگ جهانی اول هستند دادن تریبون به این شخصیت افراطی، اقدامی ناپسند بوده است».
216

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها