هویت مرد پشت پردۀ تظاهرات علیه ترامپ افشا شد

هویت مرد پشت پردۀ تظاهرات علیه ترامپ افشا شد
يکشنبه 23 آبان 1395 - 20:25

پایگاه آمریکایی The Free Thought Project اعلام کرد عامل پشت پرده و حامی اصلی تظاهرات گسترده علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا، میلیاردر مشهور، جرج سوروس، است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این پایگاه آمریکایی نوشت برخلاف آنچه در رسانه ها مطرح می شود به نظر می رسد تظاهرات اخیر، نه یک اقدام خودجوش از سوی مردم آمریکا بلکه اقدامی سازمان یافته باشد. همانگونه که ترامپ در یک پیام در تویتر اشاره کرده است، پلاکاردهای یکسان در سراسر آمریکا نشان دهنده آن است همه پلاکاردها در یک مکان مشخص چاپ و به صورت منظم توزیع شده اند، و این امر به هیچ عنوان تصادفی نیست.
پایگاه MoveOn.org، وابسته به جورج سوروس، بیانیه‌ای را چند روز پیش در خصوص اعتراضات آمریکا علیه ترامپ منتشر کرد که در آن نوشته بود: «صدها آمریکایی و ده ها سازمان به صورت آرام مقابل کاخ سفید و در شهرها و شهرستان‌های سراسر کشور تجمع کنند تا از این طریق علیه زن ستیزی، نژادپرستی، اسلام هراسی و بیگانه‌هراسی موضع بگیرند». در این بیانیه همچنین آمده است: «تجمعات اعتراض آمیز بر مخالفت دائمی با دونالد ترامپ تأکید می کند».
 The Free Thought  Project، همچنین، تصریح کرد دو ساعت پس از انتشار این بیانیه بر روی پایگاه متعلق به سوروس بیش از 200 تجمع برپا شد و تا ظهر روز چهارشنبه (یک روز پس از انتخابات) بر تعداد و حجم تجمعات افزوده شد.
این پایگاه خاطرنشان کرد: «نام مؤسسه سوروس با انقلاب ها در سراسر جهان، از جمله انقلاب های بهار عربی، پیوند خورده است».
جورج سوروس 25 میلیون دلار به ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون کمک کرده است، به طوری که پایگاه The Free Thought  Project کلینتون را عروسک خیمه شب بازی در دستان جورج سوروس دانسته و در این زمینه به ایمیل های رد و بدل شده میان آن دو که توسط ویکیلیکس منتشر شده، استناد کرده است.

216
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها