تلفات سنگین عربستان در مناطق مرزی

تلفات سنگین عربستان در مناطق مرزی
يکشنبه 17 بهمن 1395 - 08:46

ارتش یمن و نیروهای مردمی در مسیر پیشروی در منطقه مرزی "میدی"، سه دستگاه خودرو سعودی ها را به آتش کشیده و دو دسته نظامی آنها را به کلی نابود کردند.

العالم - یمن
همچنین به گفته یک منبع نظامی یمنی، ارتش و نیروهای مردمی یمن بیش از 7 بار تلاش سعودی ها را برای بازپس گیری پایگاه "الفریضه" ناکام گذاشتند.
خبرگزاری "اسپوتنیک" به نقل از این منبع نظامی خاطرنشان کرد که شماری از نیروهای سعودی در این عملیات کشته یا زخمی شدند.
ارتش و نیروهای مردمی یمن روز جمعه پایگاه الفریضه در جیزان را به تصرف خود درآوردند.
همچنین همزمان با حمله های هوایی ائتلاف متجاوزان به منطقه "وادی جاره" در "الخوبه" در جیزان عربستان، ارتش یمن نیز تجمع و تجهیزات سعودی ها در دو راهی الفریضه را زیر آتش توپخانه گرفتند.
ارتش و نیروهای مردمی یمن همچنین تلاش عناصر وابسته به عبد ربه منصور هادی را که با پشتیبانی جنگنده های سعودی قصد پیشروی در جاده "الطلعه" در گذرگاه مرزی "البقع" در مرزهای مشترک بین یمن و عربستان در غرب صعده داشتند را دفع کنند.
یک منبع نظامی نیز خاطرنشان کرد که ارتش و نیروهای مردمی تلاش مکرر نیروهای هادی و ائتلاف سعودی برای پیشروی در شهر مرزی "میدی" در استان حجه در غرب یمن را ناکام گذاشتند؛ در این عملیات نیز شماری از عناصر متجاوز کشته یا زخمی شدند.
وزارت دفاع یمن نیز اعلام کرد که در شهر "نهم" شماری از عناصر منصور هادی در جریان دفع حمله آنها به ارتفاعات "الاذان" و "الضبیعه" توسط ارتش یمن و نیروهای مردمی کشته یا زخمی شده و 5 دستگاه خودروی نظامی آنها منهدم شد.
208

پربیننده ترین خبرها