نگرانی سازمان ملل از طرح تخریب صهیونیست‌ها در فلسطین

نگرانی سازمان ملل از طرح تخریب صهیونیست‌ها در فلسطین
چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 23:20

سازمان ملل متحد از برنامه های رژیم صهیونیستی برای تخریب ده‌ها منزل مسکونی و یک باب مدرسه ابتدایی در روستایی در کرانه باختری رود اردن ابراز نگرانی کرد.

العالمفلسطین
 

سازمان ملل متحد اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی هفته گذشته، ده ها فرمان تخریب صادر کرده اند که تقریبا همه ساختمان های بخشی از روستای خان احمر را تهدید می‌کند.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی اعلام کرد که "روبرت بایبر" هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل متحد در سرزمین های اشغالی فلسطین، از روستایی که تخریب مدارس ابتدایی و 140 ساختمان آن مشمول برنامه اسرائیلی ها برای تخریب منازل می شود، بازدید کرده است.

وی در بیانیه ای اعلام کرده است که" خان احمر از مناطق مسکونی بسیار فقیر در کرانه باختری است و ساکنان آن همواره با فشارهای شدید مقامات اسرائیلی برای تخلیه منازلشان مواجه هستند؛ این امر مردود و باید فورا متوقف شود".

صهیونیست ها ادعا می کنند در صدد تخریب منازلی هستند که بدون مجوز ساخته شده این درحالی است که بنا به تاکید سازمان ملل متحد، دریافت مجوز از سوی فلسطینی ها امری محال است.

صهیونیست ها از سال 1967 با نقض آشکار قانون بین الملل، کرانه باختری رود اردن را اشغال کرده اند.

بنا به تاکید سازمان ملل متحد 46 مجتمع مسکونی در وسط کرانه باختری در معرض تهدید صهیونیست ها قرار دارد که نزدیک به 7 هزار فلسطینی در آن زندگی می کنند و در صورت اجرای برنامه های اسرائیلی‌ها، ناچار به ترک سرزمین های خود خواهند شد.
213

پربیننده ترین خبرها