مزایا و دردسرهای شباهت به حسني مبارک

مزایا و دردسرهای شباهت به حسني مبارک
يکشنبه 5 تير 1390 - 08:38

" مدحت أبوالعز " فردي که از نظر ظاهري شباهت بسيار به حسني مبارک رئيس جمهوري مخلوع مصر دارد ، پس از مدتي طولاني فرار از رسانه ها از ترس نيروهاي امنيتي مصر ، به هنرپيشه سينما تبديل شد.

ابوالعز در آپارتماني درمنطقه العباسيه قاهره زندگي مي کند و صاحب يک شرکت بازرگاني است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه العالم به نقل از پايگاه اينترنتي بلا قيود ،  وي درباره شباهتش با مبارک گفت : از زمان روي کار آمدن مبارک ، اطرافيانم به من به علت شباهت به او تبريک مي گفتند ؛ ولي بعد از مدتي ، مشکلات اين تشابه معلوم شد و همه جا احساس مي کردم مردم مراقب کارهاي من هستند و گاهي سخناني تحريک آميز برزبان مي آوردند.
وي افزود : از ترس نيروهاي امنيتي قبل از انقلاب تمايلي به صحبت با هيچيک از رسانه ها نداشتم و وقتي يک روزنامه نگار يا مجري خواستار عکس یا گفتگو با من بود ، دخترم به آن ها مي گفت که " ما به دنبال مشکل نمي گرديم " .

وی اظهارداشت : اکنون وضعيت تغيير کرده و آرزو دارم که نقش رئيس جمهوري را در فيلم ها بازي کنم و مانند فرد شبيه بوش درآمريکا که به يک هنرپيشه تبديل شد ، به ستاره سينما تبديل شوم.
مدحت درباره نارضايتي مردم از مبارک قبل از انقلاب مصر و نيز فيلمي که وي درحال بازي کردن درآن است ، مي گويد " اين فيلم که درباره انقلاب مصر است ، اولين کار من است و  فيلمبرداري آنرا هفته گذشته شروع کرديم ".
پيش از اين نيز اعلام شده بود که فردي ديگر مشابه مبارک به نام " سعيد مبارک " به عنوان نامزد براي شرکت دراين فيلم وجود دارد ؛ ولي وي درگفتگو با " المصري اليوم " اين مساله را رد کرد.
" أحمد فتحى " کارگردان اين فيلم گفت که مدحت أبوالعز فردي است که گروه کارگرداني و فيلم سازي براي ايفاي نقش مبارک درباره او توافق کرده اند.
وي افزود : اين فيلم درباره انقلاب مصر از زمان شروع حوادث انقلاب از داخل کاخ رياست جمهوري است و همه احتمالاتي را که بيانگر واقعيت اوضاع مصر درزمان انقلاب مردمي تا زمان کناره گيري حسني مبارک از سمتش است ، به نمايش مي گذارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها