زن مسلمان، مهاجم انگلیسی را بخشید

زن مسلمان، مهاجم انگلیسی را بخشید
جمعه 4 فروردين 1396 - 14:24

یک زن مسلمان در انگلیس، فردی را که به او حمله کرده بود، عفو کرد.

العالماروپا
پیتر اسکوتر 55 ساله با حضور در دادگاه نیوکاسل انگلیس به اقدامات نژادپرستانه و برداشتن حجاب این زن مسلمان اقرار کرده بود.
زن مسلمان پس از اینکه متوجه شد که این مهاجم مبتلا به سرطان است، از خواسته خود مبنی بر فرستادن مهاجم به زندان منصرف شد واز قاضی طلب عفو کرد.
وی دراین باره گفت : نمی دانستم که این مرد به سرطان مبتلا است، نمی خواهم که او به زندان برود و از قاضی می خواهم که هنگام صدور حکم، این موضوع را مورد توجه قرار دهد.
وی ادامه داد : وی در لحظه عصبانیتش کار اشتباه انجام داد و نمی دانم که انگیزه او از انجام این کار که باعث رعب و وحشت من شد، چه بود، اما من تلاش نمی کنم که هیچ نوع انتقامی از او بگیرم.
وی گفت نمی خوام آزادی وی سلب شود می خواهم که بقیه عمرش را در آرامش و گذشت  و نه درخشم و سختی زندگی کند.
اسکوتر در ژوئیه گذشته در یک مرکز خرید به این مادر 39 ساله حمله کرد. وی هنگام حمله فریاد می زد: "تو اکنون در کشور ما هستی، تو مسلمانی احمق هستی!"
این زن به همراه پسر 9 ساله اش منتظر همسرش بود که اسکوتر به سمت وی حمله ور شد و با توسل به زورحجابش را برداشت واین حرکت او نزدیک بود که به زمین خوردن وی منجر شود وهمچنین موجب درد در ناحیه گردن شد.
این زن مسلمان به قاضی گفت که این کار باعث ترس او شده و نمی تواند لحظات قبل از حمله را به یاد بیاورد.
وی افزود : اکنون از خارج شدن از منزل می ترسد و دوست ندارد که به شهری دیگر نیز برود، و از این که پسر 9 سا له اش شاهد این ماجرا بوده ، احساس خوبی ندارد.
به نوشته روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، قرار بود که متهم در دادگاه حاضر شود ولی محاکمه تا اوایل ماه می به تعویق افتاد، تا پزشکان فرصت معاینه غده سرطانی در زیر زبانش را داشته باشند.
این زن مسلمان اما گفته است که همچنان هنگام خروج از منزل احساس امنیت نمی کند و دیگر به اندازه گذشته از منزل خارج نمی شود.
215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها