طرح تازه رژیم علی عبدالله صالح ؛

قطع آب و برق در يمن برای فشار برمردم

قطع آب و برق در يمن برای فشار برمردم
چهارشنبه 8 تير 1390 - 06:48

درپي تداوم تظاهرات گسترده مردمي عليه رژيم علي عبدالله صالح ؛ رژيم حاکم بريمن براي مجازات گروهي مردم معترض جريان آب و برق و سوخت در شهر "صنعا" پايتخت اين کشور را قطع کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم، شهر صنعا همانند روزهاي گذشته شاهد برگزاري دو تظاهرات گسترده مردمي عليه رژيم عبدالله صالح بود.
نخستين تظاهرات از ميدان "التغيير" در صنعا آغاز شد و شرکت کنندگان به سمت دفتر معاون عبدالله صالح حرکت کردند تا خواستار تسريع در آزادي کساني شوند که در جريان اعتراض ها در چند استان يمن بازداشت شده و در زندانهاي سازمان امنيت ملي و سياسي و نيروهاي سازمان امنيت مرکزي نگهداري مي شوند.
تظاهرات دوم نيز از ميدان التغيير به سمت خيابان "دائري" و سپس خيابان "عشرين" برگزار شد و تظاهرات کنندگان در ميان حضور گسترده نيروهاي سازمان امنيت مرکزي در نزديکي خيابان "زبيري" شعارهايي در محکوميت شيوه ها و اقدامات رژيم صالح عليه شهروندان يمني اعم از قطع جريان برق، آب، گاز و نفت سر دادند.

اين اقدامات رژيم عبدالله صالح عليه مردم باعث وخيم تر شدن اوضاع اقتصادي کشور و بالارفتن کرايه وسايل نقليه و قيمت مواد غذايي شده است.
معترضان در تظاهرات خود همه اقدامات رژيم يمن براي تسليم کردن شهروندان يمني و وادار کردن آنها به عقب نشيني از خواسته هاي انقلابي خود را محکوم کرده و اين شيوه ها را پليد و زشت دانستند که از سه دهه پيش تاکنون رژيم عبدالله عليه شهروندان اعمال مي کند.

جوانان يمن در تظاهرات خود تاکيد کردند: رژيم يمن هراندازه هم که از شيوه هاي مختلف براي مقابله با مردم به منظور به تسليم واداشتن آنها استفاده کند، اما مردم از انقلاب خود عقب نشيني نخواهند کرد.

آنها تاکيد کردند که تا تحقق اهدافشان مقاومت و ايستادگي خواهند کرد و تسليم اين رژيم مستبد نخواهند شد.

جوانان يمني شرکت کننده در تظاهرات در نزديکي خيابان زبيري اقدامات برخي احزاب سياسي عليه جنبش جوانان مستقل و تلاش آنها براي مانع تراشي بر سرراه انقلاب و دور زدن آن با کمک برخي کشورهاي منطقه و جهان را محکوم کردند و شعار "برخي احزاب مخالف رژيم يمن با خون شهيدان  تجارت مي کنند" سردادند.

حضور گسترده نيروهاي امنيتي از يگانهاي سازمان امنيت مرکزي گرفته تا نيروهاي گارد رياست جمهوري از صبح روز سه شنبه در برخي خيابانهاي اصلي شهر صنعا مشاهده مي شد.   

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها