عضو ائتلاف جوانان انقلابي مصر :

محکومیت اقدامات نیروهای امنیتی مصر

محکومیت اقدامات نیروهای امنیتی مصر
چهارشنبه 8 تير 1390 - 17:32

عضو ائتلاف جوانان انقلابي مصر گفت : جنايت نيروهاي امنيتي بعد از انقلاب مصر تفاوتي با جنايت هاي دوره مبارک ندارد.

احمد دومه عضو ائتلاف جوانان انقلابي مصر روز چهارشنبه پس از زخمي شدن در ميدان التحرير در مرکز قاهره، در حالیکه با سر و روي زخمي و باندپيچي شده در استوديوي شبکه العالم حاضر شده بود گفت : همه حاضران در ميدان التحرير از جمله جوانان انقلابي و خانواده هاي شهدا توسط نيروهاي پليس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وي افزود : شايعه وجود برخي از افراد از شوراهاي محلي منحل شده در ميان جوانان انقلابي ادعايي دروغ و بي اساس است و آن چه اتفاق افتاد واکنشي به تخلفات دستگاه امنيتي مصر پس از انقلاب بود که بدون هرگونه اقدام تحريک آميز صورت گرفت.

عضو ائتلاف جوانان انقلابي، منصور العيسوي وزير کشور مصر را به وقت کشي و بازي سياسي و دروغ گفتن به افکار عمومي مصر متهم کرد و گفت : العيسوي به رسانه ها اعلام مي کند به نيروهاي پليس دستور عقب نشيني از ميدان التحرير و عدم درگیری با معترضان را داده است ؛ اما در واقع چنين کاري نکرده است.

وي در ادامه تاکيد کرد : العيسوي به سرنوشت حبيب العادلي وزير کشور سابق دچار و به زندان خواهد افتاد تا در قبال جناياتي که در حق معترضان مرتکب شده، محاکمه شود.

عضو ائتلاف جوانان انقلابي مصر سپس از عصام شرف نخست وزير اين کشور خواست اگر مي خواهد بي گناهي خود را در قبال آن چه در ميدان التحرير مي گذرد، ثابت کند؛ بايد رسما از مردم عذرخواهي کرده و عاملان حوادث اخيرا را بازخواست و محاکمه کند.

دومه در پايان تاکيد کرد :جوانان انقلابي از اصول خود دست نخواهند کشيد و تا محاکمه همه کساني که به خود اجازه تعرض به شهروندان مصري مي دهند، از پاي نخواهند نشست تا از بازگشت عوامل رژيم سابق جلوگيري کنند و حق ملت را در زندگي آزاد و عزتمند محقق سازند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها