مخالفت انقلابیون لیبی با دخالت های غرب

مخالفت انقلابیون لیبی با دخالت های غرب
جمعه 10 تير 1390 - 06:21

عضو شوراي محلي انقلابيون ليبي در شهر سرت تاکيد کرد : مردم ليبي به هيچ وجه با گزينه حل‌وفصل سياسي با رژيم قذافي موافق نيستند و دخالت‌هاي غرب، به ويژه آمريکا را در امور داخلي ليبي رد مي‌کنند.

ابو بكر الفرجاني شامگاه پنج‌شنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: انقلابيون ليبي به توافقات اجلاس سران اتحاديه اروپا توجهي ندارد، بلکه عزم‌شان را براي محاصره طرابلس و گردان‌هاي نظامی رژیم و دستگيري و محاکمه عادلانه قذافی جزم کرده‌اند.

وي با اشاره به سخنان وزير دادگستري آمريکا درباره مرحله پس از قذافي در ليبي، دخالت‌هاي غرب به ويژه آمريکا در امور داخلي ليبي را رد و تاکيد کرد: مردم ليبي دخالت بيگانگان در امور کشورشان را نمی پذیرند و بر تعيين سرنوشت‌ خود به دست خودشان تاکيد دارند.

الفرجاني درباره تعلل ناتو در نابود کردن قذافي و ندادن تجهيزات به انقلابيون اظهار شگفتي کرد و با رد اتهام مقامات فرانسوي و انگليسي درباره ارتباط داشتن انقلابیون با القاعده، تاکيد کرد، مردم ليبي با چنين اظهاراتي مخالف هستند.

عضو شوراي محلي انقلابيون ليبي در سرت تاکيد کرد: کساني که براي سازش با قذافي تلاش مي‌کنند به دنبال گزينه سياسي و طولاني کردن زمان جنگ هستند که برآيند آن ويراني و رنج براي ملت ليبي خواهد بود.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها