دبير کل مجمع ملي دمکراتيک بحرین :

شیوه آل خلیفه برای حل بحران امنیتی است

شیوه آل خلیفه برای حل بحران امنیتی است
جمعه 10 تير 1390 - 16:34

دبير کل مجمع ملي دمکراتيک بحرين تاکيد کرد : فضاي بحرين به شدت بحراني است و رژيم حاکم همچنان بر شيوه هاي امنيتي براي حل بحران اصرار دارد.

" فاضل عباس" شامگاه جمعه به شبکه خبري العالم گفت: نمي توان هيچ گونه توجیه منطقي براي سرکوب تظاهرات مسالمت آميز مردم يافت.

وی افزود: در سایه فضای امنیتی موجود، بستر مناسبي براي گفتگو وجود ندارد.

وي تصريح کرد: فضاي بحرين از 14 فوريه گذشته تا امروز همچنان بحراني است و مردم بحرين در بسياري از مناطق در معرض سرکوب وحشيانه و گسترده قرار دارند.

فاضل عباس اين پرسش را مطرح کرد که چگونه دستگاه حاکم با توجه به ادامه سرکوب تظاهرات مسالمت آميز مردم، يورش به خانه ها، تعقیب معترضان، تيراندازي و شليک گازهای اشک آور به سمت معترضین، مي تواند از گفتگو دم بزند؟

وي با ابراز شگفتي از سخنان اخير پادشاه بحرين گفت: آل خلیفه در سخنان خود از تضمين آزادي بيان در کشور سخن مي گويد درحالي که همزمان ما شاهد سرکوب تظاهرات مردم هستيم؛ مردمي که به طور مسالمت آميز خواسته های خود را مطرح مي کنند.

دبير کل مجمع ملي دمکراتيک بحرین با اشاره به همبستگي و همکاري مردم و تفاهم آنها درخصوص ادامه قیام و اصرار بر آن گفت: همکاري، همياري و فعاليت مشترک بين ائتلاف انقلاب و جمعيت هاي سياسي در اين مرحله ضروري است.

فاضل عباس با اشاره به اينکه مخالفان ديرزماني است که خواهان گفتگو هستند، درعين حال خاطرنشان کرد: مخالفان سبک گفتگويي را که دولت بحرين خواهان آن است، نمي پذیرند.زيرا بستر مناسبي براي آن فراهم نيست و نمي توان در سايه ادامه سرکوب مستمر مردم از گفتگو سخن گفت.

وي افزود: شمار زيادي از چهره هاي مخالف همچنان در زندان هستند و بايد توجه داشت که اينها همان کساني هستند که بايد بر سر ميز گفتگوها حضور داشته باشند.

فاضل عباس تاکید کرد: هدف رژیم بحرين از طرح چنين گفتگويي، کاهش فشارهای خارجي است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها