دبیرکل حزب الله :

تحقق اهداف دادگاه بين الملل به هر قيمت

تحقق اهداف دادگاه بين الملل به هر قيمت
شنبه 11 تير 1390 - 17:44

دبير کل حزب الله لبنان گفت که دادگاه بين المللي رفيق حريري براي خود اهدافي تعريف کرده و به هرقيمتي در صدد دستيابي به آن است .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه العالم ، سيد حسن نصر الله شنبه شب در سخنراني که از شبکه هاي مختلف خبري از جمله شبکه العالم به صورت زنده پخش شد ، با بيان اينکه روند کنوني داراي مجموعه اي از اهداف است خاطر نشان کرد : آن هاي مي خواهند پس از فارغ شدن از آغاز متهم کردن سوريه و همچنين فارغ شدن از اتهام افسران به اهداف مدنظر خود برسند.
وي افزود : دادگاه بين المللي اهدافي براي خود تعريف کرده است که به دنبال تحقق آن ها به هر قيمت ممکن است به همين سبب ما وارد مرحله اي شديم که در آن تاکيد کرديم بايد جلوي تحقق اين اهداف گرفته شود.

دبيرکل حزب الله لبنان با اشاره به روند دادگاه بين المللي ترور رفيق حريري نخست وزير اسبق لبنان اظهارداشت : لايحه اتهامي مربوط به چند عضو مقاومت است که سابقه اي خوب در مبارزه با رژيم اشغالگر اسرائيلي دارند .
سيد حسن نصر الله تاکيد کرد : اين لايحه ريشه در شکست اسرائيل در جنگ جولاي 2006 دارد به گونه اي که چند روز پس از پيروزي مقاومت در اين جنگ روزنامه لو فيگارو در مقاله اي اعلام کرد که تحقيقات درباره ترور رفيق حريري در مسير متهم کردن حزب الله قرار گرفته است .
وي افزود : ما قبلا به اين موضوع پرداختيم و گفتيم که مطلب مندرج در لوفيگارو پيش از جنگ جولاي  آماده شده بود تا معلوم شود نتيجه جنگ چه مي شود. 

ادامه دارد

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها