دشمنی آشکار المستقبل با حزب الله لبنان

دشمنی آشکار المستقبل با حزب الله لبنان
يکشنبه 12 تير 1390 - 12:37

يکي از مسئولان جريان المستقبل به رهبري سعد حريري ، رئيس جمهوري و نخست وزير لبنان را تهديد کرد اگر اعضاي حزب الله بازداشت نشوند مواخذه خواهند شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم معاون رئیس جریان المستقبل گفت نیروهای سیاسی چهارده مارس ( مورد حمایت امریکا) در ارتباط با ترور رفیق حریری نخست وزیر اسبق این کشور فقط به حقیقت بسنده نخواهند کرد بلکه خواستار محاکمه طراح اصلی این ترور هستند .
آنطوان اندراوس ، رئیس جمهوری و نخست وزیر لبنان را مسئول دستگیر نشدن عاملان ترور رفیق حریری دانست .

وی گفت نجیب میقاتی نخستین کسی خواهد بود که مواخذه خواهد شد و حتی مجازاتهای بین المللی شامل حال شخص وی نیز خواهد شد . میقاتی باید به خوبی به خاطر بسپارد که مجازاتها مشمول افراد نیز می شود.
وی تاکید کرد حقیقت امروز مهمتر از کشور است زیرا کشور و ثبات آن فقط بر حقیقت مبتنی است.
اندرواس در واکنش به موضع محمد رعد رئیس فراکسیون حزب الله لبنان درمجلس که کیفرخواست را فقط یک بالن توخالی که اگر منفجر شود هیچ صدایی نخواهد داشت و کسی نیز به آن توجه نخواهد کرد  توصیف کرده بود گفت  : آیا رعد انتظار داشت که همانند آنها عمل کنیم و به خیابانها بیاییم و راهها را ببندیم و بیگناهان را بکشیم ؟ ما یک گروه صلح جو هستیم و سخنان وی بیانگر حماقت است . عیب است که او چنین حرفهایی را می زند . او با این موضعش نیمی از ملت لبنان را به چالش می کشد و هیچ ارزشی برای خون شهدا قائل نیست.
اندرواس ابراز امیدواری کرد  وزیر کشور جدید قدرتش را نشان دهد و به موضعگیری بسنده نکند بلکه وارد حومه بیروت شود و افرادی را که از حزب الله لبنان متهم شده اند دستگیر کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها